[00:00] السلام علیکم میرو ہی پیدا کریں گے تو ہم کچھ کا دلیکشن اسم باہر ہی بخص کرنے گا آج کیسے ویڈیو میں ہم جان لیں گے باہر ہی سمار فارسی قانون ساتھ پہلے میں نے آپ حاضر بدیا کہ گھلک دیا جانے سے ایڈنٹفائی کیسے کرنے ہے باہر تصرف کرنے کی سب سے ایڈینٹفائی کیسے کرنی ہے [00:12] وہ سب سے بہت سوچنا ہے میں نے جانتا ہے کہ ابھی ہے ہم جو جو ہے سل کا دلیکشن بار ہے کر لیں بالکل باہر ہی بہر گیا [00:30] ڈسکس کر لیں تاکہ سارے پلائیمیٹک ایکشن بار کے بارے میں جو بھی آپ کی پیسنز ہیں وہ پلیر ہو جائیں ٹھیک ہے اچھا میں نے یہ بتایا تھا کہ جب آپ کی مارکیٹ گر رہی ہوتی ہے اور ڈاؤن سائر ایک لمبی سی بار بنتی ایک لمبی سی کینڈل بنتی ہے اور اس کا اگر ایلٹرا ہائی والیم ہے ٹھیک [00:45] ہے ایک چیز اور اس کے آگے اگر بولیس کینڈل کلوزنگ دے دیتی ہے اس کے کے اندر تو آپ کی وہ کمپرم ہو جاتی ہے سمپل یہ ہے کہ مارکٹ اگر گر رہی ہے اور ایک لمبی سی کینڈل بن رہی ہے جس کا ایلٹرا ہائی [00:59] والی ہمیں ٹھیک ہے اچھا ایک اور چیز بتا دوں کچھ لوگ کے مانڈ میں یہ question ہوگا کہ کمپرم اگر اگر ادھر نیچے بالکل جو ہے نا ڈاؤن پہ close ہو رہی ہے چھوٹے سی ویک ہے ڈاؤن سائٹ سے اوپر کے آپ سائٹ سے ایک بڑی ویک ہے تو اس کا basically مطلب یہ ہے کہ بھائی [01:15] اس میں جو ہے نا سیلنگ زیادہ ہوئی ہے ٹھیک ہے سٹرونگ سیلنگ کو یہ انڈیکیٹ کر رہی ہوتی ہے اگر اس کی ڈاؤن سائٹ پہ ایک بڑی بار ہے لمبی بار ہے تو یہ آپ کی ایک بائن پریشر یعنی کہ مارگٹ میں جو سٹرنگ ہے اس کو انڈیکیٹ کر رہی ہوتی ہے [01:28] اچھا ابھی میں آپ کو کچھ ریزنز بتاتا ہوں جب کلائیمیٹک ایکشن بار آپ کی کریٹ ہوتی ہے اور اس کی نیٹس کینڈل بولیش ہے اور وہ کلوزنگ دے دے اس کی بڈے کے اندر تو آپ کی کلائیناٹک ایکشن بار یعنی کیب جو ہے وہ آپ کی کنفرم ہو جاتی ہے [01:42] اس کے بعد آپ کیا کرتے ہو کہ آپ ٹرگر لائنز لگاتے ہو ٹھیک ہے اب مارکٹ کیا کرتی ہے آپ کی ٹرگر لائنز میں یہاں پہ رینز کرتی ہے یہ پہلی ریزن میں بتا رہا ہوں یہاں پہ رینز کرنے کے بعد اس بولیس کینڈل کے ہائی کو بریک کرنے کے بعد [01:56] یہاں پہ ری ٹیسٹ کرتی ہے اس ری ٹیسٹ پہ آپ کی کیا ہوتی ہے انٹری ہوتی ہے بائی کی ٹریڈ ہوتی ہے پرس ٹارگٹ آپ کا یہ والا ہوتا ہے ٹھیک ہے پہلی ریزن یہ ہے کہ مارکٹ رینز کرے اس کے بعد مارکٹ اگر [02:09] اس بولیس گینڈل کے ہائی کو بریک کر دیتی ہے اور یہاں پہ آپ نے کونسی انٹری لینی ہے بائی کی انٹری لینی ہے اپنے دیر مارکٹ میں اگر آپ کو کچھ اس طرح کے سمیریوز دیکھنے کو مل رہے ہیں [02:21] کہ مارکٹ میں آپ کی جو کلائیمیٹک ایکشن وار کا لو ہے یہ پہلے بریک ہو جاتا ہے یعنی اپ سائیڈ پر بولیش گنڈل کا ہائی بریک نہیں ہوتا اس کا لو پہلے بریک ہو جاتا ہے کچھ اس طرح سے مارکٹ یہاں پر رینز کر دی ہے [02:33] رینز کرنے کے بعد اس لو کو بریک کر دیتی ہے ڈاؤن سائیڈ پر اب یہاں پر ہم نے کیا کرنا ہے ابھی آپ نے اسی بات پر دٹے رہنا کہ بھائی ماری یہ کلائی میٹک ایکشن وار ہے کیب ہے اگر تو فردر نیچے کوئی جو ہے [03:04] پہ یہ ایک آپ کو بریک آؤٹ دے اور اگین سے بریک ان کرے اس کی ایکویریسی نائنٹی پرسنٹ ہے نائنٹی پرسنٹ پلس آپ کہہ سکتے ہو سب سے زیادہ ایکویریسی اس کی ہے بہت ویلڈ ہوتا ہے یہ سیٹ اپ آپ کے اگر مارکٹ میں یہ سیچویشن [03:17] کریٹ ہو رہی ہیں تو فرسٹی انٹری آپ اس ریٹس پہ لوگے سیکنڈ انٹری آپ اس گولیس کینڈل کے ہائی کے بعد یعنی جب اس کا ہائی بریک ہوگا تو اس ریٹس پہ آپ نے کیا لینی ہے [03:29] سیکنڈ انٹری پلیس کرنی ہے اس کے بعد اس کی فیلیر کی میں اگر ایک ریزن بتا دوں یعنی کہ یہ فیل کب ہوتی ہے یا پھر آپ یہ کہہ سکتے ہو اس کی ایکیوریسی کم کب ہوگی [03:41] ابھی تو میں نے ایک سیٹ اپ بتایا کہ ڈاؤن سائٹ جو بریک کرنے کے بعد بریک ان کر دی اس رینج میں تو آپ کی ایکیوریسی 90% ہونا سکتا ہے لیکن اگر یہ سنیریوز ہوتے ہیں کہ مارکٹ یہاں پہ سلائیمیٹک ایکشن بار بناتی ہے [03:53] رینج کرتی ہے اور اس کے بعد بریک آؤٹ کرنے کے بعد یہاں پہ اپ سائٹ پہ بریک ان کر دیتی ہے تو بھائی صاحب اس سیچوئیشن میں یا اس صورت میں آپ یہ کہہ سکتے ہو کہ اس کی جو ایکیوڈیسی ہوتی ہے وہ کم ہو جاتی ہے [04:06] اگر آپ سائٹر اس نے بریک کر دیا اور اگینس اس نے بریک ان کیا لیکن اگر مارکٹ بریک ان کرنے کے بعد یہاں پہ تھوڑی رینز کرتی ہے اور رینز کرنے کے بعد اگینس سے بریک آؤٹ کرے تو ابھی جو آپ کی یہ کلائیمیٹک ایکشن بار کی [04:21] جو ویلیڈیٹی ہے وہ مینٹین ہی رہے گی مطلب یہ ویلیڈ ہے ہماری اس ری ٹیس پہ آپ نے لینیا ہے ٹریڈ اس ری ٹیس پہ آپ کی پچھ انٹری ہوگی اس کے بعد اگر فردر اس کلائیمیٹک ایکشن بار کا یہ جو ہائی بریف ہو جاتا ہے تو اس کے ری ٹیس پہ آپ سیکنڈ انٹری ٹریڈ جو ہے نا سیکنڈ انٹری پلیس کر سکتے ہو [04:37] ٹھیک ہے سمٹائم آپ کو رینج دیکھنے کو نہیں ملے گی مائیکر نے یہاں پہ ٹیپ ٹریڈ کی کنفرم ہو گئی اس کے بعد یہاں پہ ڈائریکٹ اس نے بریگ آؤٹ کر دیا تو یہاں پہ بھی سیمپسنیریز ہوں گی کہ آپ یہاں پہ سری ٹیکس پہ ٹریٹ پلیس کر سکتے ہیں [04:50] ٹھیک ہے اور بعد یہاں پہ ایک اور میں سیٹویشن آپ کو میں بتا دوں اب اگر مارکٹ اپنے سپلائی زون سے ریجیکٹ ہو رہی ہے یہ کلائیمیٹک ایکشن بار کو بیچ میں نہیں دیکھا [05:02] یعنی کہ یہ میری سپلائی تھی یہاں پہ میری سپورٹ تھی مارکٹ اپ سائٹ پہ جا رہی ہے اور یہاں سے heavy supply سے یا heavy resistance سے reject ہو رہی ہے تو اس point پہ آپ نے cap کو نہیں دیکھنا آپ نے proper support level پہ یا demand level پہ آپ نے اس کو دیکھنا [05:18] دیچ مارکٹ میں آپ اگر اس کو جو ہے نا دیکھتے ہو find کرتے ہو confirm کرتے ہو تو اس کے حضوریت سے زیادہ نہیں رہے گی یہ جو climatic action bar کا formula ہے آسان سے کر کے میں بتاؤں تو یہ آپ کے support resistance پہ بہت ہی accuracy کے ساتھ کام کرے گا [05:33] لیکن آپ نے اس کو کرنا ہے back test بیٹس ٹیس کے بغیر بھائی صاحب کوئی سٹریٹیجی آپ کو پرافیٹیبل نہیں بنا سکتی کوئی سٹریٹیجی آپ کو پرافیٹ بنا کے نہیں دے سکتی [05:56] کنسیڈر کر سکتے ہیں سمجھ آ رہی ہے یعنی سمت آئن آپ کی بولیس نہیں ہوگی بیریس کینڈل یہاں پہ آپ کو دیکھنے کے ملے گی لیکن اس کلائیمیٹک ایکسن بار کے ہائی اور لو اگر اندر ہی اگر close ہو رہی ہے اس طرح کی candle تو آپ کے جو [06:09] climatic action bar ہوگی وہ کیا ہو جائے گی confirm ہو جائے گی ٹھیک ہے لیکن اگر تو bullish ہے تو بھائی اس کی زیادہ accuracy ہوگی اس کو ہم جو ہے نا اس کو زیادہ valid سمجھتے ہیں لیکن اگر اس طرح کی scenarios آپ کو دیکھنے کو مل رہے ہیں تو [06:22] گبرا نہ نہیں ہے یہ بھی آپ کی جو ہے نا cap ہی consider کی جائے گی ٹھیک ہے same وہی جو ہے نا میں نے دی آپ کو جو بتایا ہے range کرے range کرنے کے بعد اس range کا break out کرے first اس ریٹس پر انٹری لینی ہے اگر مارکٹ یہاں پہ [06:35] رینج کریٹ نہیں کرتی ڈائریکٹ پر جو ہے آپ سائٹ پر چلی جاتی ہے اگینس اس ریٹس پر آپ نے ٹریٹ پلیس کرنی ہے سیم یہاں پہ بھی وہی رولز ہوں گے اگر مارکٹ یہاں پہ رینج کریٹ کر رہی ہے فیک بریک آؤٹ ڈاؤن سائٹ جس نے دیا [06:48] اور بریک ان کر دیا تو اس پہ آپ نے پرس انٹری لینی ہے سیکنڈ انٹری اس next candle نے جس نے confirm کیا ہے اس کے high break ہونے کے بعد اس کے rate has سے آپ کی second entry ہونی ہے ٹھیک ہے اب next candle اگر bearish ہے [07:01] تو اس کے اندر close ہونی لازمی ہے bearish candle بھی اگر ہے تو ٹھیک ہے اب یہ bullish ہے تو بہت ہی اچھی بات ہے اس کے بعد ایک اور چیز بتا دوں میں جتنی بڑی range ہوگی اتنا اچھا آپ کو risk to reward ratio بھی دے گی market [07:13] یعنی کہ market نے یہاں پہ آپ کی climatic action bar confirm کی اور یہاں پہ range clear کیا جا رہی ہے یہاں پہ risk لگائی جا رہی ہے اور اس طرح سے ایک بڑی سی رینج کیلئے کافی ٹائم ہو گیا [07:25] اس کے بعد ایک فیک بریک آؤٹ اس نے ڈاؤن سائیڈ پر دے دیا اگین سے بریک ان کیا تو بھائی یہ آپ کا ایک لیسٹ سیٹ اپ ہوتا ہے بہت ہی ایک ویلک سیٹ اپ ہوتا ہے یہاں پہ میرا بھی یہ رینج کو بتانی کا مقصود یہ ہے [07:37] کہ جتنی زیادہ بڑی رینج ہوگی اور جتنا مارکٹ اپنے سائیڈ ویز مومنٹ دے گی اس زون میں اتنا اچھا آپ کو رسکل وارڈ ریشو بھی دیکھنے کو ملے گا اچھا چوہنہ پوافل بھی دیکھنے کو ملے گا ٹھیک ہے اور اگر تو یہ سیٹ او مل جاتا ہے [07:49] آپ کو اس طرح سے بریک ڈاؤن جوہنہ ڈاؤن سائٹر کرنے کے بعد بریک ان کر دے تو آپ نے تو بھائی یہاں پہ انٹری وہ مس نہیں کرنا ٹھیک ہے یہ کچھ بیسک چیزیں ہیں کلائیمیٹی ایکشن بار کی اور یہ آپ کا یہ question جو آپ کا clear ہو گیا ہونا ہے [08:02] جو کہ اگر bearish ہے تو تب کیا کر رہے ہیں ہم نے تو یہاں پہ میں نے BTC کا card open کر لیا اور one hour کا جو ہے یہاں پہ میں نے time time use کی ہے اچھا اس point پہ ہم تھوڑا سا support resistance کو دیکھ لیں [08:14] تو یہاں پہ as you know کہ یہاں پہ ہمارے پاس ایک کونسا level ہے support level ہے ٹھیک ہے اب یہاں پہ دیکھیں market is on this point پہ آئی ہے تو یہاں پہ کیا ہوا ہے market نے ایک down side پہ ایک لمبی bar بنائی ہے [08:27] جو ہے ڈاؤن بار اور اس کے بعد آیت کوین تھی کنڈل تھی دیوری سکنڈل تھی کلائمیٹیک ایکشن بار کنفروم ہو گئی جب اس کی باڈے کے اندر جوانے closing دی ہے اس کلائمیٹیک ایکشن بار کا جو close ultra ultra create remove Ultra High Volume Swap Ction [08:50] میں اس کلمی ٹک ایشن بار میں مہم ہی یہ دیریس آنڈل کا معارکہ دیتا ہوں یہ ہاتھ میں دیکھنا ہے ایک چیز!! اس کے بعد اس کا جانگ رات فاس کا ہاتھ اور دیکھ لیتے ہیں [09:08] ریسنلی جو میرے ساتھ ورسل پہ ایڈ ہیں انہیں پتا ہے کہ بھائی صاحب میں نے انہیں دبیا تھا اور پریڈکشن میں نے جس لئے VSA کو یہاں پہ اپلائی کیا اچھا مارکٹ نے یہاں پہ کلائمیٹک ایکشن باہر کریئٹ کی اس کے بعد ڈاؤن سائیڈ سے ایک بریک آؤٹ کیا بریک ان کیا اس ریٹس پہ آپ انٹری لے سکتے تھے اس ریٹس پہ [09:23] ٹھیک ہے ان ریٹس پہ آپ انٹری لے سکتے تھے اگر آپ نے نہیں لی تو کوئی مسئلے والی بات ہی نہیں ہے یہاں پہ دیکھیں اس رینج میں مارکٹ کتنا ٹائم موگ کرتی رہی ہے یہاں سے لے کے یہاں تک کافی بڑی رینج ہمارے پاس [09:36] دو دن اور سولہ گھنٹے یہاں پہ اس نے اس رینج میں موگ کیا ہے اس کے بعد اس نے اپسائیڈ پر بریک کیا کیا ہے اپسائیڈ پر بریک آؤٹ دیا ہے اس نے اس رینج سے نگلنے کیسے کوشش کی ہے تو آپ نے دیکھیں بریک آؤٹ کیا [09:50] اگینس اس رینڈ کو ایٹس کے اگینس اس رینڈ میں آ گئی ہے آپ ادھر سے بھی ٹریڈ پلیس کر سکتے تھے جیسا کہ میں نے آپ کو ابھی یہاں پہ بتایا ہے کہ آپ نے جب دیکھا کہ بریک ڈاؤن کیا بریک ان کر دیا آپ ان پوائنٹ پہ بھی جو ہے نا سرینڈ ٹریڈ پلیس کر سکتے تھے [10:03] یہاں پہ بسیکل ایک سرینڈ ٹریڈ بھی جا سکتی تھے اگر تو آپ اس ٹریڈ میں اگر آپ ریٹ پلیس کرتے تو آپ یہ ہی انکرا ڈی جاتے ہیں اور مارکٹ نے دیکھیں آپ کو ایک اچھا ریسپو ریوارڈ ریشل دیا اس کے بعد ابھی یہاں پہ میں بتاتا ہوں [10:16] مارکٹ اس رینز سے جب کافر نکلی ایک بولیش مومنٹم والی کینڈل نے جب اس رینز کو بیک کیا تو یہاں پہ جب اگین سے مارکٹ اس رینز پہ آئی تو اس نے اگین سے یہاں پہ مومنٹ آپ کو دیئے یہاں پہ اس زون کو اگین سے مارکٹ نے کیا کیا [10:29] ریسپیکٹ کیا اور آپ سائیڈ سے آپ دیکھ سکتے ہو کہ بیٹی کی سکسی ون سے اٹھا ہے اور یہاں پہ آتے لگے سکسی سیون سے ٹھیک ہے اور یہ کوئی بھائی سا چھوٹا موو نہیں ہے یہ جیسا آپ کو وی ایس اے نے یہاں پہ بتا دیا ہے ٹھیک تو اوپسو ابھی آپ [10:43] کو جو ہے نا سیل کلائیمیٹک ایکشن وار کے جو چیزیں میں نے آپ کو بتائی ہیں یہ کلیر ہوں گی اگر دیری شینڈل کلوز ہو جاتی لیکن اگر بولیس ہے تو اس کی گلیڈیٹیز زیادہ ہوگی ایک چیز جتنی بڑی رینگ ہوگی اتنا اچھا آپ کو پروپیٹ بھی دیکھنے کو ملے گا [10:57] اچھا ریسٹو بھی دیکھنے کو ملے گا فار اگزمپل آپ نے اس پوائنٹ سے ٹریڈ کیج نہیں کی ادھر سے تو کر سکتے تھے اس ریٹس پہ ٹھیک ہے اس ریٹس پہ تو بھائی آپ کو ملکتی کرنی چاہیے باقی آگے انساللہ مزید ویڈیوز آنی ہیں [11:11] اور یہ سیل کلائیمیٹک ایکشن بار آپ کو کلیر ہوگی اور جیسا کہ وائک آف لوجک یہاں پہ کافی رول پلی کر رہا ہے ایکیومیلیشن ڈسٹریگویشن مارک ڈاؤن مارک آف تو میں نے وائک آف لوجک پہ آپ کے لئے جو ہے نا ویڈیو بنائی ہے [11:23] اگر آپ نے نہیں دیکھی تو اس ویڈیو کو آپ نے مرشد دیکھنا ہے اگر آپ کو کوئی بھی کوئی سوال ہے کلائیمیٹک ایکشن بار کے مقلق