[00:00] السلام علیکم پرزیو ان ہوپس آپ ٹھیک ہوں گے تو آج اس ویڈیو میں میں آپ کو تھوڑا سا جوانا دی ایس اے کا جو ہم نے پریوئیس لیکچرز میں پڑھا ہے اس کو تھوڑا سا ہم ریوائز کریں گے ٹھیک ہے آگے ان کل آنے والی ویڈیوز میں ہم ایڈوانس کی طرف مزید جوانا تھوڑا ایڈوانس کی طرف جائیں گے [00:13] ہم نے جو پریئیوس لیکچرز میں جو جو ٹاپکس ڈسکلس کیے تھے وہ اس لیکچر میں ہم نے سارے ڈسکلس کرنے ہیں ٹھیک ہے شور شور ڈسکلس کرنے ہیں تاکہ آپ کو پریئیوس لیکچرز میں کسی قسم جی کوئی مشکل نہ ہو [00:25] ہم چلتے ہیں چارٹ سے اور سب سے پہلے میں آپ کو بتا دوں ہم نے والیوم کے ٹائٹس پڑھے تھے اس سے پہلے بھی میں نے آپ کو کچھ والیوم کے بارے میں بتایا تھا کہ والیوم ہوتا کیا ہے simple volume جو ہوتا ہے آپ کا کس کو indicate کر رہا ہوتا ہے [00:39] آپ کے buy اور sell orders کو indicate کر رہا ہوتا ہے اس specific kind میں یا specific candle میں کتنے buying یا کتنی selling ہوئی ہے ٹھیک ہے exact یہ نہیں بتایا گا کہ کتنے dollars کے ساتھ buying ہوئی ہے [00:52] کتنے کے ساتھ like کتنے orders لگیں کتنے traders نے لگائیں ایسا نہیں لیکن آپ کو buying اور selling orders بتا دے گا کہ اس candle میں buying orders زیادہ تھے یا selling orders زیادہ تھے وہ کیسے دیکھنے ہیں وہ میں آپ کو آگے بتا دوں ٹھیک ہے [01:04] simple volume آپ کا buy sell order آپ کو indicate کر کے دیتا ہے کہ اس specific time period میں یا specific candle میں کتنی buying selling ہوئی ہے اس کے بعد اس کے ہم نے types پڑھی تھیں سب سے پہلے ہم نے اس کے جو دو types ہیں [01:18] like real volume and tick volume real volume تو as you know میں نے بتایا تھا کہ یہ share market میں آپ کو دیکھنے کو ملے گا جہاں پہ real volume ہمیں یہ indicate کرتا ہے کہ کتنے shares کتنے contracts اس time period میں execute ہوئے ہیں [01:31] ٹھیک ہے but اگر میں tick volume کے بات کروں تو تک والیوم جو ہوتا ہے آپ کا وہ دی سینٹرلائز مارکٹ میں یا پیچر مارکٹ میں آپ کو تک والیوم دکھایا جاتا ہے لیکن تک والیوم اس لیے کیونکہ دیفرنٹ ایکسچینجز دیفرنٹ بروکر سے کوئی یہاں سے سلنگ کر رہا ہے [01:44] کوئی وہاں سے سلنگ کر رہا ہے کوئی یہاں سے بائنگ کر رہا ہے کوئی وہاں سے بائنگ کر رہا ہے that's why آپ کو جو ہے نا ریال والیوم ملنا impossible ہوتا ہے تو ہم تک والیم کو ہی یہاں پہ discuss کرتے ہیں تک والیم کو ہی read کرتے ہیں اس کے بعد میں نے یہاں پہ آپ کو مزید اس کے چار ٹائس بتائی تھی [01:58] والیم کی وہ کون کون سی ہیں پہلے نمبر پہ ہمارے پاس آتا ہے جی ultra high volume ٹھیک ہے ultra high volume اور اس کے بعد دوسرے نمبر پہ میں نے کہا تھا کہ آپ کے very high volume آپ کو دیکھنے کو ملتا ہے [02:12] اور میں نے آپ کو چار سے بھی بتایا تھا اس کے بعد ہمارا high volume ہوتا ہے then no volume یہ آپ یہ کہہ سکتے ہو lower than previous to volume bar ٹھیک ہے lower than previous to volume bar [02:24] یہ ہم پیارٹے بھی again سے دیکھیں گے اس کے بعد DSA میں volume کو ہم نے discuss کر لیا اب باری آتی ہے یہاں پہ جی S کیا simple جو S کی aggravation ہے نا وہ ہے spread [02:36] اب spread کسے کہتے ہیں کسی candle کا high سے لے کے low تک کا جو difference ہوتا ہے اس کو ہم کہتے ہیں spread ٹھیک ہے اب اس کے ساتھ میں نے آپ کو بتایا تھا اپنا آپ کی پیئیڈ ہے یعنی تیسرے چیزوں کی طرح میں [02:48] کیا ہے اس کا معلومہ ہے کہ تھا کہ ہاتھ کو کتنی ٹائپگاڑ کی چیزیں ہوتی ہیں یعنی ٹائپگاڑ کے لئے آپ کی تیئں ٹائپگاڑ ہوتی ہیں آہ تیہہی نبی مرکز نے لکھاتا ہے آہ ہوتی ہے ہوا کیا میرا صدا ہے ہے کہ ہاتھ کے لئے ہاتھ بکھو کریں [03:00] اچھا آہ حساس نظم آہ بکھے دختر کے مرکز اس جنگر اور آپ نے ہدا سال آ جاتی ہے ٹھیک ہے ایوریس پریڈ جو آپ کو لائک موسٹ آ بھی ٹائم جب آپ چارٹ آبن کرتے ہو آپ کو اپنے چارٹ پہ دیکھنے کو ملیں گی [03:13] پھر ہماری پاس آ جاتی ہے جی نیرو سپریڈ نیرو سپریڈ چھوٹے سائز کی کینڈل کو ہم نیرو سپریڈ کینڈل کہتے ہیں ٹھیک ہے اب باری آتی ہے یہاں پہ جی بی ایس ایس کی پوری اگر میں تشریح کی بات کروں اس [03:27] تو ایک سپلین کروں تو والیم اور جو سپریڈ ہوتا ہے سمپل آپ کے جو نیچے یہاں پہ والیم شو ہوگا اس کو دیکھتے ہوئے اور ہماری جو کینڈلز ہوتی ہیں چارٹ پہ یہ آپ سمپل کہہ سکتے ہو پرائز [03:39] volume spread analysis simple VSA VSA VSA volume [03:56] price یا candles یا آپ simple یہ کہہ سکتے ہو کہ chart reading آپ جو ہے نا کر رہے ہوئے ہوئے ہوئے ہوئے ہوئے ہوئے ہوئے ہوئے ہوئے ہوئے read کر رہے ہوئے ہوئے ہوئے ٹھیک ہے volume اور price کو ملا کے [04:08] یا volume اور price کو دیکھتے ہوئے جو analysis کیا جاتے ہیں اس کو ہم کہتے ہیں VSA volume spread analysis کہتے ہیں اس کے بعد VSA ہمیں کیا بتاتا ہے VSA ہمیں سب سے پہلے آپ کو VSA کی طرف اگر آ رہے ہیں [04:20] تو VSA میں آپ کو کیا پتہ ہونا چاہیے first of all آپ کو market میں sign of weakness find کرنا آنی چاہیے اور دوسرے نمبر کے sign of strength short form میں اس کی لکھ رہا ہوں so and so [04:34] اگر آپ کو ایک سائن آف ویکنس دیکھتے ہیں تو آپ کو کہاں پہ دیکھنے کو ملے گی؟ یعنی ویکنس کا کیا مطلب ہے؟ بھائی صاحب مارکٹ میں بھی سٹرنٹ نہیں ہے لیکن آپ کہا سکتے ہو کہ جو بولش مومنٹم تھا وہ ویک ہو چکے یا ان سیمپل ویکنس جو ہوتی ہے وہ آپ کے ٹاپ پہ دیکھنے کو ملے گی [04:48] مارکٹ آپ بھائی صاحب کریس ہونے والی ہے یا ڈمپ ہونے والی ہے کیسے نہیں کہہ سکتے کیونکہ ایک پرنڈیمنٹلی چیز آ جاتی ہے بہت آہ ٹھیک ہے تو آپ کہہ سکتے ہیں جہاں پہ سوٹیبل ورڈ جو ہے وہ ڈمپ ہے اس کے بعد اگر میں کی بات کروں تو جو ہوتی ہے وہ آپ کو جب [05:04] مارکٹ گیر رہی ہوگی تو آپ نے کو فائنڈ کرنی ہوگی ہے آپ کی پوٹم پہ ہوتی ہے اور آپ کی جو ہے نا یہ دیکھنے کو ملے گی ٹھیک ہے مہین چیز ہے بھائی صاحب جب آپ کو فائنڈ کرنا سیکھ جاؤ گی [05:19] یا sign of strength کو آپ کو like trade میں یا trade execution میں آپ کو کافی آسانی ہوگی کیونکہ آپ کو پتا ہوگا بھائی صاحب ہاں یہاں پہ اس نے weakness show کر دی ہے market نے weakness show کر دی ہے اب [05:31] ہم نے selling دیکھنی ہے strength show کر دی ہے ہم نے selling کی طرف نہیں جانا ہم نے وہاں پہ buying دیکھنی ہوگی ہے اب ہم نے sign of weakness اور sign of strength کو کیسے find کرنا ہے اس کے لئے میں نے یہاں پہ آپ کو دو چیزیں [05:43] بتائی تھیں اب بار up میں کہہ دیتا ہوں up.g اپ بار کینڈل کلوزنگ اور اس کے بعد میں نے یہاں کا آپ کو یہ بھی بتایا تھا کہ ڈاؤن بار کینڈل کلوزنگ [05:56] ٹھیک ہے شورٹ شورٹ میں لکھ رہا ہوں اپ بار کینڈل کلوزنگ جو ہوتی ہے سمپل آپ کی بولش کینڈلز ہوتی ہیں یعنی جو اپ پہ کلوز ہوتی ہیں ہائی پہ کلوز ہوتی ہیں جب مارکٹ اپ سائیڈ پہ گاہی ہوگی تو آپ نے اپ بار کینڈلز کو دیکھنا ہوتا ہے [06:09] اگر مارکٹ ڈاؤن سائٹ میں آپ یہ کہہ سکتے ہو کہ مارکٹ ڈمپ لے رہی ہے نیچے گیر رہی ہے تو آپ نے کیا کرنا ہے ڈاؤن بار کینڈلز میں سٹرینٹس پائنڈ کرنی ہے اب بار کینڈلز میں آپ کو ویکنیس دیکھنے کو ملے گی [06:21] ڈاؤن بار میں آپ کو سٹرینٹس دیکھنے کو ملے گی اس کے ساتھ ساتھ میں یہاں پہ اگر اب بار کی کچھ آپ کو ایزمپلز دے دوں تو میں نے چار کینڈلز ٹکس آپ کو بتائی تھی ویڈیو آپ نے مست دیکھنی ہے وہاں پہ میں نے بہت ہی جوہنا ڈیپلی ایکسپلین کر کے بتایا ہوا ہے [06:34] ٹھیک ہے ویڈیو کو مست آپ نے دیکھنا ہے سب سے تعلیم ہمارے پاس یہ ٹائپ آ جاتی ہے اب بار میں اب دیکھیں اگر مارکٹ نے یہ والی جو کینڈل ہے الٹرا ہائی والیم کے ساتھ اس نے اس پوائنٹ پہ کلوزنگ دی ہے [06:46] اب سائٹس اس کی لمبی ویک ہے تھوڑا سا مائنگ کا بھی اگر ہم یوز کریں تو اس کا مطلب کیا ہے کہ نیچے ultra high volume ہے candle close اپنے middle سے بھی نیچے ہو رہی ہے upside بس کی لمبی week ہے یا clear ہے کہ market میں آپ کو [06:58] ایک weakness دیکھنے کو ملی ہے market میں آپ کو selling دیکھنے کو ملی ہے یا آپ یہ کہہ سکتے ہو کہ market میں selling یا supply آنا ساتھ ہو چکی ہے ٹھیک ہے اس کے ساتھ میں نے چار ٹائز بتائی تھیں وہ ویڈیو آپ نے مست دیکھنی ہے میں نے up bar down bar سے [07:11] الہیدہ الہیدہ سے ویڈیو بنائی ہے اور down bar آپ کی کیا ہوں گی up bar آپ کی upside پر close ہوتی ہے یعنی میں یہاں پہ ایک up bar بنا دوں اگر تو یہاں پہ up side تک اس کی کوئی وک ہوگی اس طرح سے ٹھیک ہے یہ up bar میں آئے گی down bar کس طرح ہوگی [07:24] down bar میں آپ کو down side سے جو ہے نا بھی دیکھنے کو ملتی ہیں یہ آپ کی weakness indicate strength indicate down bar strength up bar weakness simple wake of logic wake of logic hope wake of [07:42] logic clear ہوگا مجھے دوبارہ بتانے کی ضرورت نہیں ہے wake of logic کو اگر آپ master کر لیتے ہو تو آپ کو مزید جو ہے نا market کو دیکھنے کا جو آپ کا point of view وہ کافی change ہو جانا ہے wake of logic پہ آپ کی grip ہونی [07:55] یا اس concept کو آپ اچھے سے جو ہے نا بھائی صاحب پانی میں یا دھوڑ میں گھول کے پی لو تیرے گا white of logic آپ کو ہر جگہ پر ٹکرے گا جب بھی آپ دیئے ایسے نہیں کر دیں تیرے گا اس کے بعد ہم نے again سے white of logic میں بتا دیتا ہوں [08:10] white of logic میں ہم نے چار phases پڑھے گئے ایک phase جو first of all جو ہمارا phase ہے وہ accumulation کا phase ہے اس کے بعد second phase میں ہم نے کیا پڑھا تھا mark up تیرے گا اور اس کے بعد third phase جو ہے ہمارا distribution ہے [08:23] تیرے گا پورت پیجبے میں ہم نے کیا پڑا تھا مارک اپ پیجوڈ ایکی ایکٹیمیلیشن نے کیا ہوتی ہے مارکڈ آپسی سائیڈ اویس ہوتی ہے اور مارک اپ پیجوڈ میں مارکڈ آٹی جو سائیڈ اویس ہوتی ہے [08:35] اس کو بریک کرتی ہے اس رینس کو بریک کرنے کے بعد ہمیں یہ مارک اپ پیجوڈ سے آرک ہوتی ہے اس کے بعد جو آپ کی ڈسٹریوشن ہوتی ہے ڈسٹریوشن کہتے تھے آپ کی نیچے اکیمیلیشن ہوئی اکیمیلیشن کا بریک آؤٹ ہوا [08:47] اب سائیڈ پہ آپ کی یہاں پہ ڈسٹریویشن ہوئی اور اس کے بعد مارکٹ نے کچھ اس طرح سے ریاکس کیا اور یہاں پہ یہ آپ کا جو ہے نا مارک ڈاؤن پیز ڈاؤن ورڈ کی طرف جو آرہا ہے سمپل اکیمیلیشن اور ڈسٹریویشن میں مارکٹ آپ کی سائیڈ ویز رہتی ہے [09:00] مارک اپ میں مارکٹ گولیش ہوتی ہے مارک داؤ میں مارکٹ کیا ہوتی ہے پیریش ہوتی ہے آفر ایڈیس ہم نے جو ہے نا کلائیمیٹک ایکشنز بار یعنی کیب ہم نے پڑھی تھی بائنگ اور سیلنگ کیب میں نے آپ کو دونوں بتائی تھی [09:12] وہ ساری ویڈیوز بھائی صاحب اتر پڑھی ہے اگر آپ کو وائک آف لوجک آتا ہے تو کیب میں جو میں نے کنڈیشنز بتائی ہیں وہ آپ کو سمجھ آ جانا ہے کیب کو سمجھنے کے لئے آپ کو وائک آف لوجک ۔ [09:44] ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ ڈاوٹ اگر آپ اچھا ریسپ ریوارڈ ارن کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے آپ کو ٹرینڈ کے ساتھ موو کرنا پڑے گا [10:03] اگر ٹرینڈ کے اگینس گئے تو بھائی صاحب آپ کی ٹریڈ پسی سکتی ہے جتنا ہولڈ کرو گے اتنا آپ اپنا مستان کرو گے اگر آپ فیچر میں ہو کروس موڈ میں اپن کی ہے اور آپ کی ٹریڈ بھائی صاحب ہفتوں مہینوں دو دو تین تین مہینے لگ جاتے ہیں [10:17] آپ کی ٹریڈ پسی رہتی ہے اور ایسے بگنرز کیا کریں مجھے یہ بتاؤ جن کے پاس پچاس سو ڈالر اور ان بھائی صاحب نے پورٹ فولی لگا دیا ہے اور ان کی لکوڈیشن ساپے کھڑی ہے تو انہوں نے وہاں پہ کاؤنڈ وائشی کروانا ہے [10:29] ٹھیک ہے تو آپ نے ٹرینگ کے ساتھ چلنا ہے سب سے پہلے آپ نے یہ چیز اپنے مائن میں جو ہے اچھے سے فٹ کر لینی ہے بھائی صاحب ٹرینگ ایگینس دے تو نقصان آپ نے اپنا ہی کروانا ہے میرا کچھ نہیں ہے ہیں میں وہاں آپ کو معلوم کرتا ہوں جو میں نے کچھ برنایا ہے میں آپ کو یہ بتا ہوں [10:45] میں آپ کو کب کہا رہا تھا ہم کب کی بات کریں کب آپ کسی گھر کو ایسی جگہ سے کوب کر سکتے ہیں میں آپ کو کسی گھر کو کسی گھر سے جونا ہو جاتا ہے [10:57] ہمیں آپ کو بزرگ گھر کا خطر کہنا ہے آپ کو سکونگ گیگر سے زیادہ محکمہ کرنا ہے کیونکہ سکونگ گیگر ہیں ہم وقت دیکھیں ہم کوئی ب آپ اوپر نہیں دیکھتے [11:09] یہ جو مارکٹ ریٹریسمنٹ لے کے ادھر جو اپنی سیل کیپ بنائے گی یا اس پوائنٹ اپنی سیل کیپ بنائے گی سگڑی انٹری ملتی ہے جہاں پہ ہمیں بہت امیزنگ انٹری ہمیں جہاں پہ دیکھنے کو ملتی ہے 4g 4g exist [11:31] یہاں آپ جو مقابلہ ہے آپ ان جنگ میں اپنی مينٹار کیا ہے آپ نے بڑھ کرنے کے لئے اجازت حاصل ہونے کے لئے اگر آپ کی بديش مارکت ہے تو ہمیں کیا کرنا ہے [11:45] بریش مارکت میں آپ بائے مینٹار ہونے کے لئے حاصل ہونے بائی کیپس آپ کی ان ایریز میں بنتی ہیں جب مارکیٹ ڈاؤن ٹرینڈ میں ہوتی ہے ریٹریسمنٹ لینے کے بعد ادھر یہ آپ کی بائی کیپ بنائے گی [11:57] اور ادھر سے آپ نے سیلنگ کرنی ہے ٹرینڈ کے ساتھ جتنا چلو گے آپ کو اتنا ہی پروفیٹ ہوگا میں ایڈوانس میں بتا رہا ہوں اور اس طرح کی سیچویشن میں ان ایریز میں آپ کو فور جی رول جو ہے نا ان کو اپلائی کرنی کی تھی [12:09] اتنی خاص ضرورت نہیں پڑتی یہاں پہ کوئی خاص ہمیں ویٹ بھی کرنا نہیں پڑتا 4G رول جو آپ کے ہیں وہ کہاں پہ اپلائے کریں گے جب مارکٹ ریگولرلی یہاں پہ گر رہی ہے اور آپ نے اس پوائنٹ پہ آکے اپنی ایک سیل کیپ فائنڈ کر لیا [12:23] اس زون میں اب آپ نے سیل کیپ فائنڈ کی یہاں پہ نیکس کی اندر گلیس میں کلوز ہوئی یا اس کی باڈی کے اندر کلوز ہوئی آپ کی کلمیٹک کنفرم ہو گئی اب میں نے آپ کو کیا بتایا تھا ہائی لو ہم اس کے مارکر لیتے ہیں یا ہم پریگر لائنز اس کے لگا لیتے ہیں [12:37] موزدہ دیجئے مارکٹ یہاں پہ رینج کرے گی پہلی کنڈیشن پھر اس کا بریک آؤٹ کرے دوسری کنڈیشن اس میں یہ آ جاتی ہے تیسری میں مارکٹ بریک آؤٹ دے کے پھر بریک ان کرے اس رینج میں اس کے ری ٹچ پہ اس کے بعد جب کیپ کا آپ کا یہ والا جو ہائی یا آپ یہ والی جو پرگر لائن ہے جب یہ بریک ہوگی اس کے ریٹس پر آپ ریٹس پکڑ سکتے ہو [12:54] خیر میں ویڈیو میں پائنگ سیلنگ کیپ میں یہ میں نے ڈیٹیل سے بتایا تو فور جی رولز آپ نے یہ رپلائی کرنے ہوتے ہیں اب میں نے اتنا آسان کر کے بتا دیا ہے کہ یہاں پہ مارکٹ بولیش ہے تو آپ نے اس زون میں سیلنگ کیپ کو دیکھنا ہے [13:06] اگر مارکٹ بیریش ہے تو آپ نے اس زون میں بائی کیپ کو دیکھنا ہے بھائی صاحب اور کتنا آسان ہوگی باقی ان سے لے تو آنے والی ویڈیوز ہوں گے نا اس میں میں آپ کو کچھ پیٹرنگ بتاؤں گا کیونکہ ہماری گب بھی کلائیناٹک بن تھی ہے لیس پوس جہاں پہ میری ایک کلائیناٹک ایکشن بار بنی ہے نیکس کینڈل نے یہاں پہ اس کو کنفارم کر دیا [13:22] اس کے بعد کیا ہوتا ہے یہاں پہ پیچھے پرینڈ مارکٹ میں پیری شرنٹ مارکٹ گر رہی تھی تو مورٹ آف دی ٹائم جب ہم ٹرگر لائنز لگاتے ہیں تو ادھر کیا ہوتا ہے مارکٹ رینز کریئر کرتے ہیں تو اس رینز میں تو ہمارے پاس پیٹرنگ بنتے ہیں وہ میں آپ کو بتاؤں گا [13:36] یہاں پہ مارکٹ نے کلیمیٹک کنفارم کی یہاں پہ ایک آٹومیٹک ریلی کی اس کے بعد مارکٹ ڈاؤن آتی ہے یہاں پہ پیٹرنگ بناتی ہے اور وہ کون سے پیٹرن ہے پرائز ایکشن کے پیٹرن ایڈزیکٹلی ادھر آپ نے یوز کرنے ہے کسی بھی رینڈم بھی کسی اور پوائنٹ پر آپ نے یوز نہیں [13:50] کر لیں یہ آپ کے جو ہیڈ اینڈ شولڈر ہے انورس ہیڈ اینڈ شولڈر ڈبل ٹاپ ڈبل باٹم ٹرپل ٹاپ ٹرپل باٹم فالنگ ویج رائزنگ ویج ڈسینڈنگ چینل ایسینڈنگ چینل بھائی صاحب ان کا یوز اصل ان پوائنٹس آپ مارکیٹ کیا پتہ چک دریکشن میں جا رہی ہے آپ ادھر اپنے پیٹرنز کو فائنڈ کر رہے ہیں [14:05] ادھر فیل ہی ہونے ہے بھائی صاحب ٹھیک ہے تو انشاءاللہ آگے آنے والے ویڈیوز میں انہیں یہ پیٹرنز بتاؤں گا مزید آپ کی جو ٹریڈنگ جرنی ہے دی ایسے ہیں وہ بہت ہی امپروو ہو جانی ہے تو آج کے لیکٹر میں ہم نے کیا کیا سیمپل یار جو ہم نے تیسر پڑھا تھا [14:17] اسی کو تھوڑا سا ریوائز کیا اور اس میں کوئی بڑی بات نہیں ہے بس تھوڑا سا نیز آپ کو کیپ کا بتا دیا ہے ایڈیشنل کے ہم نے کہاں تھی اگر دیکھنی ہے ادھر ہم نے 4G رولز کو اپلائے کرنا ہے آنے والی ویڈیو بھائی سا بہت انٹرسنگ ہونے والی ہے انشاءاللہ امید ہے کہ آپ کو [14:30] اس لیکٹر سے کچھ نہ کچھ فائدہ ہوا ہوگا ایک دو پسند تو امید ہے کہ ہوا ہی ہوگا باقی ہم نے اپنے پوری ریزیسنس کے کی لیولز کے اپنے لیولز کے ٹرکر لائنز کے [14:43] کن کینڈلز کو دے کے ہم انٹری لے سکتے ہیں وہ کینڈلز ٹکس میں میں آپ کو کچھ بتاؤں گا دی ایس اے کے اکارڈنگ ہے ٹھیک ہے اور اس کے ساتھ آج ہم ڈسپرس کریں گے یہ جو پیٹرنز ہمارے پرنٹے ہیں آگے آنے والی جو ویڈیوز ہیں بہت ہی [14:55] سب کے لئے بگنر ہو یا دیشتر جو ہے نا اسے مہینے ہو گئے ہوں اگر ان پیٹرنز کا نہیں پتا یہ پیٹرنز کی طرف کیسے بنتے ہیں کیسے ان کو ڈریڈ کرنی ہے تو بھائی صاحب وہ [15:07] کیا کر رہا ہے تو انشاء اللہ پھر نیکس ویڈیو میں ملتے ہیں تب تک کیلئے شیئر کرو