[00:00] السلام علیکم ایران فرنس فرنس وپ ٹیوی میں تو آج کی اس ویڈیو میں ہم سیکھیں گے کہ سبناچی ریٹریسمنٹ کو ہم نے کیسے یوز کرنا ہے ہوتے ٹریٹرز کو اس کا جو ہے نا ایڈزیکٹی یوز کرنا نہیں آتا اگر وہ کائیں سے ویڈیو دیکھتے ہیں بھائی اتنے کنفیوز ہو جاتے ہیں کہ انہیں سمجھ نہیں لگتی کہ کون سا پوائنٹ ان کے لئے [00:14] کولڈن زون ہے کون سا پوائنٹ ان کے لئے جو ہے نا اندری کا پوائنٹ ہے سوال اس ویڈیو میں میں آپ کو بہت ہی easy کر کے explain کرنے والا ہوں اس tool کو ہم نے use کیسے کرنا ہے دیکھیں یہاں پہ تو میں نے اس کے already setting کر رکھی ہے ٹھیک ہے جو میں نے setting کر رکھی ہے اس کے according یہ آپ کو کچھ اس طرح سے دیکھے گا [00:29] لیکن اگر آپ اس کو جو ہے نا default جب آپ اس کو use کرتے ہیں تو آپ کو وہ کس طرح سے دیکھنے کو ملے گا like کچھ اس طرح سے اس کو ہم کر دیتے ہیں by default apply as default تو یہ آپ کا can [00:41] یہ جیسے آپ کو جب first time اس کو use کرنے گا تو آپ کو کچھ اس طرح سے دیکھنے کو ملے گا ٹھیک ہے کلور فول دیکھنے کو ملے گا بلکہ جو اس کے میں نے سیٹنگ کی ہے وہ یہاں پہ آپ کے سامنے ہے تو اس میں سے ہمارے لئے کون سے ایسے زونز ہیں [00:53] جو ہمارے لئے انفورٹر ہیں میں اس کے نمبر پہ نہیں جاؤں گا کہ بھائی اس کے نمبر کیا ہے اس کے پیچھے سائنس کیا ہے کس بندے نے اس کو لیا ہے اس کو جس نے بنایا ہے بھائی اس کا نام کیا ہے اس کی طرف بالکل نہیں کروں گا آپ کا time ضائع نہیں کروں گا ہم جائیں گے بھائی ایڈریکٹ پوائنٹ پہ کہ ہم اسے کرنے میں use کیسے کریں گے ٹھیک ہے تو یہ [01:08] default والا اس کی آپ نے setting کرنی ہے بھائی setting کیسے کرنی ہے آپ نے ادھر آ جانا ہے اس کی setting پہ سب سے پہلے پہ ان سب options کو آپ نے کیا کر دینا deselect کر دینا ٹھیک ہے uncheck کر دینا اس کو یہاں سے [01:20] میں سب کو uncheck کر دیتا ہوں یہاں پہ سب uncheck ہو گئے اب ہمارے لئے جو ہوں گے وہ میں یہاں پہ آپ کو بتائیں گا. first one آپ نے یہ زیرو والا on کرنا ہے. second six one eight والا جو zone ہے اس کو on کرنا ہے. zero point five والا آپ نے on کرنا ہے. zero point seven eight six [01:35] والا جو zone ہے اس کو بھی آپ نے on کرنا ہے. اور اس کے علاوہ point three eight two والا جو zone ہے. اس کو بھی آپ نے on کرنا ہے. ٹھیک ہے اس کے علاوہ یہاں پہ جو one کا option نظر آ رہا ہے اس کو بھی آپ on کردیں. تو اچھی بات ہے. ٹھیک ہے. یہاں پہ جن numbers کو ہم [01:49] ہم نے آن کرنا ہے وہ کتنے ہیں؟ one two three four five six only six یہاں پہ آپ دیکھ لیں کتنے میں نے آن کی ہیں one two three four five six اوکے after this یہاں پہ آپ ساہر جو colours change کرتے ہیں colours کیسے change کریں گے [02:01] یہاں پہ دیکھیں میں نے اس پہ ایک نمبر پہ جو ہے نا golden colours select کیا ہے ٹھیک ہے تو اس پہ ہم جو ہے نا golden کر دیتے ہیں باقی جو سب کو ہم نے کیا کر دینا ہے black کر دیتے ہیں ٹھیک ہے تو اس کو بھی میں black کر دیتا ہوں [02:14] پھر میں آپ کو سمجھاتا ہوں کہ ان کو ہم نے use کیسے کرنا ہے background کی transparency جو ہے اس کو آپ رکھ سکتے ہیں جو ہے آپ کے according جو آپ کو suit کرتا ہے میں نے وہ بلکل جوانا تھوڑی سی رکھی ہے یہاں پہ آپ کو نظر آیا ہوگا میرے setting میں کہ جو میں نے line select کی ہیں [02:29] right side پہ یہ unlimited ہیں like extend ہو جاتی ہیں جہاں تک یہ آگے لے چلیں اگر تو آپ نہیں چاہتے تو اسے uncheck ہی رہنے جاؤں گے اس کے بعد آپ نے ok کر دینا ہے تو یہ رہی ہماری setting اس کے بعد [02:41] یہاں پہ کوئی ضلط میرے سے golden number select ہو گیا ہے wait a second میں اس کا color یہ ہمارا black ہوگا اور 0.618 والا جو ہوگا یہ golden ہے اس کے بعد آپ نے اس کو یہاں سے save as default کر دینا [02:55] تاکہ انہی feature آپ کو بار بار setting نہ کرنی پائے تو یہاں پہ یہ آگئے ہمارے پاس جس کی ہم نے setting کی ہے پہلے تو default تھا اب یہ ہمارے پاس full setting اس کی آگئی ہے اچھا اس کو میں تھوڑا سا جوہنے اس کا size increase کر دیتا ہوں [03:08] یہاں پہ آپ نے ایک چیز سمجھنے ابھی میں سمجھانے کے لئے کچھ نمبرز یہاں پہ میں ریمو کر دیتا ہوں اس کے بعد میں اس کو جو ہے نا اگین سے ان نمبرز کو ملاؤں گا تو کچھ نمبرز ہم ان کو ریمو کر لیتے ہیں یہ رہے ہیں اچھا [03:20] یہ جو پوائنٹ فائیس کے نیچے والا زون ہوگا نا اس کو ہم کہتے ہیں بھائی ڈسکاؤنٹ زون ہے یہ مالا ٹھیک ہے ڈسکاؤنٹ والا ایریا یہ سارا ایریا جو ہوگا یہ ڈسکاؤنٹ ہے 0.005 سے اوپری ڈی گا زونوں میں ، یہ میرا ہماری زون ہے [03:34] ـ کہاں نہیں بھی ہونے اس میں ، بین ڈی نیگہ سے ایک کے درمیان ، آرامو نت کو ہے ، ـ 5 سے اس میں پناہ ، دس کاؤنٹ ، میں تمام ، پداؤ کے تعلق جو ہے کہ جانتے ہیں کہ [03:48] ، خاص طور پر ، اگلے پتاگوں کی کافی کافی وہ یہ ہے مثال کے طور پر اس پرائز اس پوائنٹ پر تھی تقریباً 50 ڈالر ٹھیک ہے 50 ڈالر اس پوائنٹ پر تھی جہاں سے اس نے پمپ لیا گیا بھائی یہ 100 ڈالر پر [04:02] ٹھیک اور اس کے بعد یہاں پہ آپ مجھے یہ بتائیں گے بھائی آپ یہاں پہ کتنی بھی بائن کرنا پسند کریں گے یہاں پہ یہ اس کا ہاف زون ہے نا اس سے نیچے آئے گا یا پھر اس سے اوپر اوپر ہی آپ جو ہے نا بائی کرنا پسند کرو گے [04:14] ایسے ایک عامل فرنس کی بات ہے آپ کے جو مین سیٹ ہے وہ کیا کہے گا کیا پریمیم زون میں آپ بائی کرنا پسند کرو گئے یا پھر آپ ڈسکاؤنٹ زون میں [04:34] کوشش کرتے ہیں تاکہ بھائی ہمیں جو ہے نا اچھا پروفٹ ملتا ہے سیم وہی کام ہوگا مائن ساہی بھائی دیکھیں تھوڑی سی آہ کامون سینس والی بات تو آپ نے بھائی ظاہری سے بات چاہے کہاں سے اپنے کمیاں سے آپ نے بائن کرنی ہے کسی specific asset کے بائن آپ نے discount نہیں کرنی ہے اس zone میں کرنی ہے [04:49] میں نے آپ کو پہلے ہی بتایا تھا کہ میں اس کے جو ہے نا like history میں نہیں جاؤں گا کہ اس rule کو کس نے بنایا ہے اور اس کے جو numbers ہیں ان کا مطلب کیا ہے یہ پیچھے اس کے بڑی جو ہے نا science ہے [05:01] اگر میں اس پر ویڈیو بنانے پر آ جاؤں گا تو ایک گھنٹے سے زیادہ کی ویڈیو آپ کو دیکھنے کو ملے گی تو time buy important ہے تو جو چیز آپ کے لئے important ہے trading میں کیسے use کرنا ہے جیسے میں آپ کو وہی بتاؤں گا ابھی بھی ایک basic answer آپ کے لئے دے رہا ہوں [05:15] mindset آپ کا کیا کہتا ہے کہ کہاں پہ آپ buy کرو گے جیسا کہ میں نے بتایا کہ یہ اوپر والا zone premium نیچے والا discount ہے everybody want to buy in discount so ہم نے buy discount میں ہی buy کرنا ہے اس کے علاوہ یہاں پر میں ایک اور چیز آپ کو بتانا چاہتا ہوں [05:28] دیکھیں مارکٹ جب ایک specific price سے جاتی ہے for example یہاں پہ گئی تو آپ مرکٹ کیا لے رہی ہے retracement لے رہی ہے مارکٹ pullback لے رہی ہے [05:40] retracement pullback inducement like smc structure mapping میں ہم inducement کا word use کرتے ہیں so same story ہے pullback کو ہم کیا کہتے ہیں retracement کہتے ہیں correction کہتے ہیں inducement کہتے ہیں [05:52] also called order flow رائٹس چات سے پانچ نام میں ایک ہی چیز کے ورکنگ سپکی سینے میں اچھا ایک اور چیز میں بتا دوں کہ پول بیک جتنا ڈیپ ہوگا مارکٹ اتنا ہی اٹھے گی ٹھیک ہے اگر مارکٹ چھوٹا سا پول بیک لے رہی ہے [06:05] فاریسمپل ادھر سے ہی مارکٹ پمپ کر گئی ہے تو اس مین کہ مارکٹ میں جو اپٹرینڈ ہے تو سٹرونگ بات زیادہ دیر تک وہ مینٹین نہیں رہے گا ٹھیک ہے مارکٹ اگر اس 50% یہاں سے اگر اس نے پل بیک لیا ہے [06:17] اس نیم جو مارکٹ میں اپ ٹرینڈ چل رہا ہے تو سٹرونگ لیکن کچھ دیر تک قائم رہے گا ایس کمپیوٹو دیس ون اس کے لئے اگر تو مارکٹ 60-70% جو ہے نا ڈیپ آتی ہے ایک پل بیک لیتی ہے [06:30] کریکشن لیتی ہے اس نیم بھائی جو اس کا اپ ٹرینڈ ہے وہ ہے تو سٹرونگ بھائی اس کے اگر میں بات کروں کہ چتنے ٹائم تک یہ مینٹین رہے گا [06:43] اپنا experience آپ کے ساتھ share کر رہا ہوں ٹھیک ہے اب میں ان numbers کو لے آتا ہوں. پھر retracement دیکھیں. پھر ناچی retracement اس کا جو نام اس کی نام اس کی جو ہے نا working بھی لکھی ہے. کہ ہم measure کیا کرتے ہیں. ہم retracement دیکھتے ہیں. market کہاں تک آ سکتی ہے. کہاں تک market کے جانے کے chances [06:57] ہیں. کہاں تک ہم buy کر سکتے ہیں. basically اس کا نام جو ہے نا اس کے اندر ہی اس کی working چھوٹی ہے. اچھا یہاں پہ جو میں نے نمبر ان ہائیڈ کیے تھے ان کو میں واپس سے لے آتا ہوں ٹھیک ہے جو میں نے ان کر دیئے تھے ان کو ہم واپس سے لے آتے ہیں کون کون سے تھے یہ اور [07:11] this one یہ نمبر تھے اور ہاں اگر میں بھی آپ کو یہاں پہ بتاتا ہوں نمبر کے according detracement اور fullback کی کیا کہانی ہے for example market آئی اس نے یہاں پہ ایک low لگایا اس کے بعد یہاں پہ high لگایا [07:23] ٹھیک ہے ابھی یہاں سے market نے downward آنا start کیا آپ نے یہ tool لگایا tool لگانا کیا تھے وہ بھی میں آپ کو بتاتا ہوں اچھا میں نے جیسا کہ بتایا تھا کہ بھائی مارکٹ پہلے تو میں نے آپ کو بتایا تھا چھوٹا ایک پل ویک لیتی ہے تو اس کا جو اپ ٹرن ہے وہ کتنی دیر تک جو ہے نا [07:37] مینٹین رہ سکتا ہے ابھی یہاں پہ نمبر آگے مارکٹ اگر پوائنٹ سری اے دو پہ آ کے یہاں سے یہ پمپ لیتی ہے اس مین مارکٹ کا ٹرن اپ ورڈ جو ہے یہ سٹرونگ ہے بٹ زیادہ دیر تک یہ مینٹین نہیں رہے گا [07:50] کسی بھی ٹائم پہ جو ہے نا مارکٹ میں ہے بھی والا کیا آئے گا گریس آنے والا اس کے بعد مارکٹ اگر پوائنٹ فائک لیول جو ہے ادھر آتی ہے اور یہاں پہ آنے کے بعد مارکٹ پمپ ہو جاتی ہے مطلب ففٹی پرسنٹ اس نے ریٹریسمنٹ لی ہے [08:04] اپنا ایک ٹراپر پول بیک یعنی ایک اپورڈ موپ دینے کے بعد اس نے جو پریکشن لی ہے ریٹریسمنٹ لی ہے وہ ہے الموز ففٹی پرسنٹ کی اس کا مطلب ہے کہ یہ ایک بہت سارا ترین ہے اور اگر میں بات کروں تو اپورڈ ریلی کا تیم کتنے تک یہ مانٹین رہ سکتا ہے تو کافی تیم تک مانٹین رہ سکتا ہے [08:20] پوائنٹ پائیپ والا جو پل بیٹ کا زون ہے یہ بھی ایک اچھا زون ہے لیکن میں انٹری کے لئے وہ ریکومنٹ نہیں کروں گا انٹری کے لئے میں نے ایک گولڈن زون مارکی ہے جو کے پوائنٹ سکس ون ایٹ ہے اس کو اکثر ہم کہتے ہیں بھائی یہ گولڈن زون ہے گولڈن انٹری ہوتی ہے ہمارے لئے [08:34] ٹھیک ہے مارکٹ اگر اس پوائنٹ میں آتی ہے ٹھیک ہے اس زون میں آتی ہے اس کے بعد اگر آپ انٹری لیتے ہو لیکن بھائی اس کے دیسرے انٹری نہیں لیں میں آپ کو پراپر بتاؤں گا میسٹرڈ انٹری کیسے لیں گے ہم entry strong confirmation market uptrend maintain profit sometime [09:04] यह पॉइंट साइड वाला जो जो नहीं यह ब्रेग हो जाएगा यह कौन सिकानी है मुझे यह नहीं समझ जाती मार्किट का ट्रेंड अगर हम ऐसंसी कर रहे हैं तो वह स्ट्रक्शन वेश्व होगा ना मार्किट अगर हाईर लोग को [09:17] तब जाएगी तब जाएगी तब आपका ट्रेंट चेंज होना है ठीक है यह 0.786 वाली कौन सी कानी है कि इधर आईएकी मार्केट इसके नीचे गई तो भाई मार्केट का ट्रेंट चेंज हो जाना है यह तो मैंने नहीं देखा मैं अपना बता रहा हूँ ठीक है मेरे जिया [09:47] वाला जो zone होगा ना ये आपके लिए एक पूरा golden entry का जो zone होगा इधर आपकी एक valid entry बनेगी इस zone में ठीक है बाकी मैंने आपको बता दिया कि market इधर आगे अगर upwards चली जाती है तो उसका क्या scenario रह सकता है in future market पे क्या impact होगा [10:00] तो यहां पर आपको मॉर्किल में कुछ चीज़्ा बता देता हूं यहां पर एक कमेरे पास शुक्स है अपटरेंड कर दो आईएईट यहां पर अगर में बात करूंगा तो मेरा हायर थाइ हायरर लोगों कौन है तो यहां पर आज रजारी भाई सामने नजर [10:16] शैंस अपडेक्ट्री जरूर है ठीक है यह लोग था लोग लोग लोग चैनल अपडेक्ट्री को पॉइंट पर दिया ब्रेक ऑफ स्ट्रक्टियर हुआ हायरलोक आफ लो इसे मैंने कुछ मार्किंग किया कि वह अमार्ग चलते हैं फिर मैं आपको बताता [10:30] अब यहां पर देखिये हमें अपट्राइम में देखना, इंट्री का मैंने एक जोन बताया था, मार्किट अगर उस जोन में आती है, कब आपनी इंट्री लेने के लिए, आपने एक रूल बना लेना है, अगर आपके किसी कॉइन पर इंट्री नहीं मिल [10:42] आम के जॉन में नहीं आता है market ले बीट ठीक है भाई हमारे पास धारून coin है हधारून हमारे पास assets है हम different assets पे जाकर अपनी जहाँ ना entry place करेगे जूरी नहीं है कि आप तिर एक ही काइन पर बैठे हूं और वहां पे मार्केट नहीं आती तो आप कहेंगे भाई इंट्रीन नहीं ले ले आप [10:57] हमों में आके ट्रेयर कभी नहीं लेना ख़ुबर ट्रेडिंग नहीं करनी मैं हमेशा कहता हूं हमों फोमो में आप हमेशा लॉसी करवाओगी अगर आपको लग रहे भाई यह बंदा जूस कह रहा है तो वन वीक फोमो में आपके प्रेस करें ठीक है जैन वन वीक के बाद मेरा वेटसप नंबर भी शो हो रहा है जैसे ही आप यूट्यूब ओपन करते हैं टॉप पर [11:13] नमर लिखा है फोमो पे अगर आप प्रॉफिट में हो तो बाई मुझे आज के message करना है तो मैंने क्या करना है मैंने यह वाली वीडियो ही डिलीट कर देंगे ठीक है तो यहाँ पे देखना अच्छा मार्केट ने जब यहाँ पे change of character कर दिए इस coin से यहां पे हुआ है हमारा change of character right after this मैंने इसको लगाना कैसे [11:30] मैंने यह वाला जो lower low point है यहां से लेके जिस point पे हमारे market structure का क्या confirm हुआ है high point market ने जब higher high confirm किया तब मैंने इसको use किया मैंने जैसा के बताया था कि हमारे पास जो entry [11:43] लेवल है भाई मैंने इस जोन में जो है ना अपनी क्रेड को प्लेस करना है मार्किट अगर उदर से पहले ही जो है ना रिवर्स हो जाती है तो मैंने क्रेड नहीं लेनी फॉर में आगे पार इजंपल यह वाला जो मोफ था आपने बड़े miss कर दिया no problem जैसा कि मैंने क्या बताया 1000 कॉइंट हैं tension नहीं लेनी उसके बाद यहाँ पे [12:00] again पे हम आगे देखते हैं market ने जब यहाँ पे inducement ली इस point पे inducement लेने के बाद यह जब confirm हुआ, मैंने इस बितना ची रिट्रेस्मेंट टूल उठाया, यहाँ से लेके यहाँ तक लगा दिया ये, इस low से लेके इस [12:13] height तक, मैंने इसको जो है न, draw करना है, ये मेरे पास एक zone आ गया, अच्छा, यहाँ पे देखें, market किस level तक आई है सबसे पहले तो मैंने golden entry का जो zone है मैंने वो mark किया this one right [12:26] लेकिन उससे पहले एक और चीज market structure में आपके पास order block इस zone में पड़ा है चाहिए क्या आपका order flow इस zone में है अगर तो है तो बाई आपने तो बाई entry निर्शी नहीं गरनी थोड़ी थोड़ी सी additional confirmation ले ले RSI को लगा ले यहाँ पे देखें RSI मुझे क्या indication दे रहा है [12:42] market downside पे जा रही है और RSI मुझे upward indication दे रहा है यह hidden bullish divergence यहाँ पे मुझे divergence मिल गया लेकिन उस पे पहले divergence देखने से पहले मैंने क्या काम करना है [12:55] मैंने देखना है कि इस zone में अगर तो मेरे पास कोई order block order flow पड़ा बहुत ही अच्छी बात है यहाँ पे अगर आप देखें तो मेरे पास इसी zone में बिल्कुल इसी zone के अंदर एक order block आ रहा है with imbalance, proper imbalance के साथ [13:22] for example point trade place stop loss just below the order block and target previous high risk to reward ratio 4 it means stop loss loss [13:51] market structure में identify कर लिया मेरा backup structure के बाद higher high confirm हुआ मैंने higher low से higher high तक फिर उन्हां ची retracement tool को use किया उसके बाद मैं golden entry का जो zone मैंने आपको बताया वो मैंने mark किया [14:04] उसके अंदर ही मैंने देखा कि भाई मेरे पास एक bullish order block पड़ा हुआ है ठीक है तो मैंने जब वो देखा तो उसके बाद market जैसे इस point पे आई मैंने RSI को लगाया तो RSI ने मुझे hidden bullish divergence यहाँ पे दी तो क्या यहाँ पे आपकी losses की chances one reset चले यहाँ पे मैं एक और example दे देता हूँ [14:20] अपने जिस यहां पर देखें हमारे पास अगेंट्स एक BOS यानि Break Off Structure हुआ कुछ इस point पे देख देख सेकंड में थोड़ा से एकजैक्ट यहां से जो है ना इसको मार कर लेता हूँ यहां पे जैसे ही break off structure हुआ उसके बाद market में higher high जब confirm हुआ इस point पे inducement लिए higher high confirm हो गया मैंने क्या करना है simply इस higher low से लेके new जो higher high confirm हुआ है वहाँ तक क्या लगा देना है अपना fibonacci retracement tool लगा देना है [14:45] आनेस्को क्या ते मुझे दाया था कि, सबसे ज़्यादासी वाला ज्योग गोल्डन इंटरी डारा। आप honie इडंटिफ़इड करके। जिन थे, महीं है। इसके बाद आप ही क्योंकि किया है। यहाँ पे आपको golden entry का जब zone मिल गया, आपने यहाँ पे देखना है कि आया कि आपके पास यहाँ पे कोई order block, order flow पड़ा हुआ है, unmitted, yes, why not, यहाँ पे हमारे पास एक order block पड़ा हुआ है, जो के unmitted है, आप चाहें यह पूरा zone भी ले सकते हैं, मैं just इसके requirement लूँगा, this one order block, and [15:25] नहीं था कोई खास डाइवरजन्स नहीं थी बिल्कुल हल्की सी डाइवरजन्स है पर है तो सही ना तो के टाइम फ्राम पे जाए मैंने जो इंट्रीवा माड्यूल आपको बताया था जिसमें वीडियो वीडियो नहीं देखिए एक्सीएफ ऑडर ब्लॉग एक्सीएफ इंट्रीज वीडियो मस्त जाकर देखिए आप लोग कर रही है तो यहां पर भी आपकी एक [15:40] वैलिड इंट्री बन रही थी, यहां पे आप ट्रेड लेते, स्टॉप लॉस फूट जस्ट बिलो दी आडर ब्लॉग, एंड टारगेट प्रीवियस हाई, यहां पे, चाहें तो इस हाई के ऊपर आप टारगेट सट कर सकते थे, और यहां पे आप देखें, टारगेट भी हि [16:10] अब इस market में आप इसके आदमायों के बारे में कैसे use करना है ? बिक्स में I Am Doing such thing By Inwards Salesforce ठीक है Shabab- For example, my Trend Reversed by inwards [16:25] I had undergone this move from here as I was confirmed on this move I took this move to the previous lower lower low point it was so low that would destroy my Token [16:40] आपके पास कोई बेरिस और डू लॉक पड़ा हुआ है कि नहीं यहां पर हमारे पास एक बेरिस और डू लॉक पड़ा हुआ है [16:56] यह भी इसी entry इसी zone के अंदर आ रहा है यह order block ठीक है इसको मेरी मौपकार देता हूँ तो यहाँ पर देखें ठीक है easy to use है यहाँ पर भी आप as a second confirmation RSI को use कर सकते हैं [17:08] RSI divergence hidden bearing divergence आपको जरूर देखने को मिलेगी ठीक है जब भी आप downtrend को use करेंगे तो lower high से लेके जब यू लोगर लोग कनफर्म होगा वहां तक आपने इसको ड्रॉव करना है और यहाँ पर आपका गोल्डन इंड्रीला जोन यह वाला जो [17:21] समझ आ रही है, easy to use है, कोई मुश्किल नहीं है, यहाँ पर unmeted order flow पड़ा हुआ है इसी zone के अंदर, इसको मैं अगर मैं mark करूँ, यहाँ पर देखें, unmeted order flow है, यहाँ पर market आई, unmeted order flow पर आने के बाद, आपने भाई trade place कर दिये और trade आपके favor में जाती है, easy to use है, कोई इसका [17:51] करने है market structure में मिलते हैं next video में take care Allah Hafiz