[00:00] start verification के ऊपर मैं click करूँगा, CNIC मैं यहाँ पर select करूँगा, और simply continue के ऊपर click कर दूँगा, ठीक है, यह कहा रहा है कि अपना ID card ready करके रखो, मैं continue के ऊपर click करूँगा, यह कहा रहा है कि आपका camera access होगा, enable कर देते हैं इसको, ठीक है, [00:13] और उसके बाद यहाँ पर कह रहा है कि ID card की front side रखो front side के बाद अब हम back side को capture करेंगे ठीक है उसके बाद हमारे documents upload होंगे और process होंगे अब यहाँ पर जिसका ID card है उसकी live checkness होगी उसका face check होगा कि कहीं किसी का ID card misuse तो नहीं हुआ [00:28] तो हम simply continue के उपर click करेंगे [00:43] तो इस तरीके से आप लोगों का फेस की लाइफ नेस चेक होगी और उसके बाद आप लोगों का केवलीटी कंप्लीट हो जाएगा [00:58] verification done back valid card [01:11] section کے اندر آ جائیں گے ٹھیک ہے یہ ہماری ساری چیزیں verify وغیرہ سب کچھ ہو گیا ہے verify کے اوپر میں click کروں گا verify now کے اوپر اب اوپر آ گیا یہاں پہ apply for card ٹھیک ہے card application successfully submitted ٹھیک ہے تو یہاں [01:23] پہ آپ لوگوں نے تھوڑا سا wait کرنا ہے آپ لوگوں ہمارا کاٹ جو ہے وہ ایکٹو ہوکے آجائے گا اس کے بعد یہ دیکھیں ہمارا کارت جو ہے وہ آ بھی گیا ٹھیک ہے اس کے پر جیسے آپ لوگ کلک کریں گے یا آپ لوگ اس کے لمٹ سیٹ کر سکتے ہیں اس کا لیمٹ سیٹ کر [01:36] سکتے ہیں اپنا پوں دے سکتے ہیں کہاں پہ جا کے یہ معاملہ سیکشن کے اندر جائیں گے جہاں پہ جا کے آپ لوگ اپنا پین سٹ کر کر ، کر سکتے ہیں اپنے اسکارویں کرسکتے ہیں اور سب سے نیچے دیکھیں یہاں پہ آپ لوگوں کا گوگل ویلیٹ جو ہوتا ہے اس کے اندر آپ لوگ پے کر کے [01:50] ان ایف سی کے ساتھ آن کر کے آپ لوگ ٹیپ کر کے بھی پے کر سکتے ہیں انڈروائیڈ موبائل سے ٹھیک ہے تو یہ ہے کمپلیٹ پروسیس آہ بٹ گٹ کا کارڈ حاصل کرنے کا اور آپ لوگوں کا دیکھیں یہاں پہ بیلنس آئے بیک سائٹ پہ یہ یہاں پہ [02:03] ادھر آئے یہ دیکھیں آپ لوگوں کا بیلنس اتنے ہی پڑاوا ہے ٹھیک ہے جسٹ یہ ہے کہ آپ لوگوں کو دپوزٹ کرنا پڑتا ہے تاکہ آپ لوگوں کا پتہ چلے کہ بھائی ایک ریال یوزر ہے اوکی ہو گیا اس طرح سے آپ