[00:00] السلام علیکم اصدقائیوں آپ خوبصورت ہیں؟ کیونکہ آج کی یہ ویڈیو آپ کے لئے بہت ہی انٹرسٹنگ ہونے والی ہے بہت ہی امپورٹنٹ ویڈیو بھی ہے آپ جس کنسپٹ میں بھی ٹریڈ کر رہے ہیں جو بھی ہو چاہئے اسم سی آئی سی سی پرائیز ایکشن بات ایور [00:12] ہم کچھ ایسے کنسپٹز یوز کر رہے ہوتے ہیں جنہیں جو اینا یوز کرنے کا ہمیں میتھڈ نہیں آتا ہم رینڈنگلی وہاں پہ اپنی چارٹ پہ گائن کر رہے ہوتے ہیں ٹھیک ہے جہاں پہ میں نے آہ گولڈ کا چارٹ اوپن کیا ہے اس آہ چارٹ میں میں [00:24] آپ کو جو ہے نا ایک ٹرینڈ لائن لگانے کا ایک ٹوپر میسٹڈ بتاؤں گا اور اس کے ساتھ سا پرائز ایکشن میں جو جو important concepts ہیں جو جو important چیزیں ہیں like trade لینے سے پہلے ہم نے کیا دیکھنا ہے [00:36] آپ کو اگر trade نہیں مل دی تو آپ کو آہ trade نہ ملنے کے پیش سے بھی کوئی نا کوئی ریزن ہو گئی. بہت سے لوگ کہتے ہیں یار آئے ٹریڈ نہیں ملے. ٹھیک ہے. ٹریڈ ڈیلی ملتی ہیں اگر آپ سکیلپنگ انڈر ڈے کر رہے ہو. ڈیلی بیسز پر ملتی ہیں [00:48] بس اگر آپ ایک پرپیکٹ سیٹ اپ ڈھوننا چاہتے ہیں تو ویک میں چین سے چار سیٹ اپ مجھ سے بن جاتے ہیں. ٹھیک ہے چاہے فوریکس مارکٹ ہو کرپٹو. خیر کرپٹو جو ہے نا آہ سیون ایک پورا ویک ہی جو ہے نبو آن ہوتی ہے تو فوریک کی بات کروں جو پوریلز یہاں پہ یہاں پہ [01:03] سب سے پہلے یہاں پہ میں ایک کنسپٹ آپ کا سلیر کرلوں ٹرین لائنز کے related جو ہے اکثر آپ نے خود بھی نوٹس کیا ہوگا یا آپ نے کسی کو دیکھا ہوگا کہ جب کوئی ٹرین لائن لگاتے ہیں ہم رینڈم لی ٹرین لائنز ادا رہے تھے ہم انگل چینج کر رہے [01:17] اگلی اگلی کرنے کا مطلب کیا ہے لیٹس پوز مارکٹ آپ کی اپ ٹرینڈ آپ کی مارکٹ جو ہے وہ اپ ٹرینڈ ہے ہم کیا کرتے ہیں یہاں پہ یہ ٹرینڈ لائن لگائیجئے ٹرینڈ لائن کے کیا رولز ہیں [01:30] اوپسو آپ کو بتاؤں گے ٹرینڈ لائن کا رول یہ ہے کہ منیمم آپ کو دو ٹچ تو ملنے ہی چاہیے ایک ٹچ یہ ہے میرے پاس دوسرا یہ ہے ٹرینڈ لائن کو مار کرنے کے لیے منیمم دو ٹچ جوہنا وہ کمپلسری ہیں [01:42] یہ بات یاد رکھنا مجھے آزگل بھی میں نے اکثر جو لوگ ٹرینڈ لائن یوز کر رہے ہیں وہ ان میں میں کافی جوہنا مصحف دیکھتا ہوں اب رول یہ ہے کہ فرسٹ لوگ کو سیکنڈ لوگ کے ساتھ ملانا ہوتا ہے ہم کیا کرتے ہیں ہم بیٹھ میں چیسرے یا چوتھے لوگ [01:56] کو جو اینا ساتھ ملا رہے ہوتے ہیں سیکنڈ لوگ گیا بھائی صاحب نیمبو لینے یہاں پہ اب سیکنڈ لوگ یہاں پہ ادھر آ رہا ہے ہم نے اس لوگوں ملایا نہیں بھائی یہ فیک آؤٹ ہو بھائی آپ کو پتہ تھا یہ فیک آؤٹ تھا جب مارکیٹ ادھر تھی ادھر گئی ہے تو آپ کہہ رہے ہو فیک آؤٹ تھا لیکن [02:10] یہ ایک اچھا طرح ہے کہ پہلے دو لوگوں کے مارکٹ میں یہ مطلب یہاں پہ میری ٹرنڈ لائن ایک بیلی ٹرنڈ لائن کہلائے گی اب یہاں پہ ایک اور چیز میں بتا دوں رینڈم لی یہاں پہ کچھ بھی ہم نے نہیں مارک کرنا آپ جب بھی رینڈم لی کوئی بھی چیز مارک کرو گے آپ نے لوگ بھی گیا [02:27] کرنا ہے ٹھیک ہے ٹریڈنگ کا میں اگر ٹیکنیکلی ایک روڈ میپ آپ کو دوں تو یہاں پہ اس فائننشل مارکیٹ میں جتنا امپورٹنٹ آپ کے مارکیٹ کا سٹرکچر ہے اس سے زیادہ امپورٹنٹ میرے اکارڈنگ پسید ہیں [02:40] یہاں موسٹ امپورٹنٹ ٹاپک اور کنسپٹ جو ہے آپ کا مارکیٹ کا سٹرکچر آپ کو آنا چاہیے مارکیٹ کا سٹرکچر آپ کو نہیں پتا اپ ٹرینڈ ڈاؤن ٹرن ڈائنڈ کرنا نہیں آتا تو بھائی صاحب آپ ٹریڈنگ میں کہتا ہوں چھوڑی دیں [02:52] لوسیسیس ہے آپ ٹریڈنگ کو سپیس کرتے ہیں ٹھیک ہے اگر آپ آہ لانگ کرن کے لیے آ رہے ہو تو اس چیز کو آپ نے اگنور نہیں کرنا اسٹرکچر آپ ڈیپرینٹ لائٹ دیکھیں ایس ایم سی آئی سی ٹی پرائیز ایکشن میں ڈیفرنٹ اسٹرکچر میسنگ ہے [03:04] اگر آپ پرائز ایکشن ٹریڈر ہیں تو پرائز ایکشن ٹریڈنگ میں جو ایک ریٹیل ٹریڈر سٹرکچر کو جس ویڈ میں دیکھتا ہے وہ اس طرح سے ہے کہ مارکٹ میں وہ جس سمپل جو ہائی مارکٹ لگاتی ہے اس کا فوکس اس کے ہوتا ہے [03:17] کہ مارکٹ جو ہے اس کا یہ ہائی بریک کرے گی تو بریک آف سٹرکچر کہلائے گا اور وہ کہتا ہے ہاں جب بریک آف سٹرکچر ہوگا تو مارکٹ آتی اپڈرینڈ نہیں سمپل ریٹیل ٹریڈر جو پرائز ایکشن کی بیس پر ٹریڈ کر رہا ہے [03:29] اس نے اگر مارکٹ کا سٹرکچر میپ کرنا ہے تو وہ پرائز ایکشن کے اکورڈنگ کوئی انڈیوشمنٹ کوئی دوسری چیز کو وہ سامنے نہ رکھے اگر پرائز ایکشن ٹریڈر مارکٹ کا سٹرکچر میپ کر رہا ہے [03:43] مارکٹ کا سٹرکچر مارک کر رہا ہے تو وہ میری بات سے یہاں پہ سن لے گا آپ نے یہاں پر کسی قسم کی ایمبیوسمنٹ آئیڈ نہیں جاتا ٹھیک ہے اگر تو آپ کا ایڈیکشن ٹریڈر ہے آپ نے جس سے کیا دیکھنا ہے [03:55] مارکٹ آپ کے سٹرکچر بریک کر رہی ہے [04:15] اب یہاں پہ اگر میں بات کروں ایک سمارٹ منی کنسپٹ کیل کہ ایسن سی میں مارکٹ کا سٹرکچر کیسے نیٹ کیا جاتا ہے ایسن سی میں جو آپ کے یہاں پہ ہائر ہائز ہوتے ہیں یہ والا جو ہائی ہے یہ والا ہائی ہے [04:28] اس کو مار کرنے کے لیے یا اس کو ویلڈ کنسیڈر کرنے کے لیے آپ کو انڈیوسمنٹ لینی پڑتی ہے اب انڈیوسمنٹ کیا ہے یہاں پہ مارکٹ اپکائٹ کی گئی یہاں پہ اس نے ایک ہائی لگایا یا آپ سمپل یہ کہہ سکتے ہو کہ مارکٹ نے ایک پل بیک کریئٹ کیا اور ایک نیو ہائی لگایا ہے اس میں [04:44] اب اس ہائی سے پیزیٹس جو آپ کے پاس پل بیک ہوگا اپٹرینڈر پل بیک لاسٹ سیلنگ موپ بیفور بائی وہ آپ کا پل بیک کرلا سکتا ہے یہاں پہ یہ میرا پل بیک ہے اسم سی کی قام میں اس کو ہم انڈیوسمنٹ دی کہتے ہیں [04:56] جب مارکٹ آپ کے اس انڈیوسمنٹ کو لے گی تو آپ کا قب جا کے یہ والا جو ہائی ہے کنفرم ہوگا اگر ہی جوابجہ ہے تو دباہی او کا شریکٹ کے مرکز سے مقابلے دراکٹ سالکو وطن ہے [05:10] اگر آپ کو شریکٹ کے مرکز بیلڈ ہے تو آپ کا شریکٹ کو باہر نہیں۔ لیکن ادید- جواب جان نامرد آپ کو تک کہ ادید- شریکٹ کی روایت بیلڈ۔ [05:22] مصدم پانی ملے سے ادید- ادید ناپنا کریں پاکستانی منصوب مرکز کے مرکز سے بیلد ہے۔ ایک چیز دریکشن میں آپ کے سٹرکچر کو بریک کر دیجئے لیٹس پوز آپ کو سٹرکچر کلیر ہے [05:34] آپ نے مارکٹ کا سٹرکچر جو ہے نا اس پر مصری کر لیے میں آج انشاءال اور ویڈیوز بھی لاؤں گا اس سٹرکچر کے ریلیٹس اگر آپ کو سٹرکچر آتا ہے تو آپ یہاں پہ وائک آف ٹرینڈ لائنز بھی [05:46] یوز کر سکتے ہیں جس سے آپ کو کافی ہیلپ لینے دیجئے وائک آف ٹرینڈ لائنز یہاں سے اس کو میں وائک آفرینڈ لائنز کیا ہوتی ہیں کس طرح سے ہم یوز کرتے ہیں وہ میں آپ کو بتاتا ہوں [05:58] لیٹس پلوز یہاں سے مارکٹ جو ہے نا آپ کی بولیس ہے یہاں سے میں دیٹ ایس ایکنڈ ایک بولیس نومنٹم کریئٹ کرلوں پھر آپ کو سمجھاتا ہوں مارکٹ آپ کی جب بھی بولیس ہوتی ہے کیا کرتی ہے [06:10] آپ کے ہائر ہائز جو ہے نا اس کو بریک کرتے ہوئے اپسائیڈ ری جاتی ہے سمپل سب سے آسان انڈیکیشن یہی ہے آپ کے لیے کی لازم اچھا جب مارکٹ بولیش ہوگی تو بولیش مارکٹ میں ہم ٹینڈ لائن کی طرح سے [06:24] یوز کرتے ہیں ہم کیا کرتے ہیں لو کو پہلے ملاتے ہیں مارکٹ میں جو یہ والی لو لگائے ہیں ان لو کو پہلے ملاتے ہیں رائٹ اور ہم یہاں پہ کیا کہتے ہیں کہ مارکٹ میں یہ ایک ٹینڈ لائن کریئیت ہو رہی ہے اب مارکٹ [06:36] اگر یہاں سے اس ٹرین لائن کو بریک کرتی ہے یہاں پہ ذرا سے اس نے فیک آؤٹ دیا تو ہم بھائی صاحب بیریش ہو جاتے ہیں لیکن اگر آپ کو سٹرکٹر آتا ہے تو یہاں پہ آپ ٹرین نہیں ہوگے کیوں نہیں ہوگے [06:48] کیونکہ مارکٹ بیریش تب ہوگی جب یہ والا لو بریک ہوگا یہ ٹرین لائن بریک ہونے سے یہاں پہ کچھ بھی نہیں ہونا یہ بات میں آپ کو بتا دوں جب تک مارکٹ اس لو کو بریک نہیں کر دیتی تب تک مارکٹ میں بولش مومنٹم جو ہے وہ maintain رہے گا اگر مارکٹ [07:03] نے یہاں پہ ایک اس کو break کر دیا تو آپ اس level پہ جو ہے نا اپنے selling دیکھ سکتے ہیں جب مارکٹ مومنٹم shift کر دے گی simple جب bearish phase میں enter ہو جائے گی آپ وہاں سے selling دیکھیں گے لیکن just trend line کی [07:17] base پہ یہاں پہ کہ trend line break ہو یا buy is up is retest entry ہو یہ most of the time یہاں پہ manipulation ہوتی ہے یہاں پہ دیکھیں مارکٹ جب یہاں پہ کس طرح سے منپلیشن ہوتی ہے مارکٹ جب آپ کی اسٹرین لائن پہ آتی ہے [07:30] تو یہاں پہ بائرز انٹروڈیوز ہوتے ہیں کیوں بائرز انٹروڈیوز ہوتے ہیں کیونکہ یہاں پہ مارکٹ نے جب جب یہ والی اسٹرین لائن کو ریسپیکٹ کیا مارکٹ یہاں سے بلیس گئی ہے اب فیڈ دے گئی ہے تو یہاں پہ ماشاءاللہ سے سائیکالوجی ہماری اتنی سرونگ ہوتی ہے [07:44] کہ ہم یہاں سے بس پیچھے دو تین لو دیکھیں نا مارگر نے یہاں سے ریسپیکٹ کیا ہے ہم وہاں سے بائی کی پوزیشن اوپن کر لیتے ہیں سٹاپ لاس زیادہ سے زیادہ یا تو ادھر نیچے لگائیں گے یا اس لو کے نیچے ہوگا ٹھیک ہے [07:56] مارکٹ کیا کرتی ہے پہلے تو یہاں پہ بائر کے سٹاپ لاسز ہٹ کرتی [08:15] پہ اس نے جو ہیں نا ماشاءاللہ سے جو جن میں صبر نہیں ہے وہ اس بریک اوپس جس جس کینڈل اس کی نیچے کلوزنگ دیتی ہے وہ سیدھا سیدھا بھائی ساتھ سیلنگ کرتے ہیں یا پھر کچھ مہان جو ریٹیل ٹریڈرز ہوتے ہیں وہ اس کے ریٹیل ٹریڈرز لیتے ہیں وہ سیلنگ کرتے ہیں [08:30] تو مارکٹ یہاں پہ پہلے بائر کو بائر کرتی ہے اس کے بعد یہاں پہ سیلر کو بائر کرنے کے بعد اپنا مومنٹم کیا کرتی ہے کانٹینیو کرتی ہے یہ آپ کی کیا تیری ٹریسمنٹ ہے؟ اگر آپ کو مارکٹ کا سٹرکچر پتا ہے کہ ہاں بھائی مارکٹ بولیش ہے، مارکٹ ہائی کو بریک کرتے ہوئے جا رہی ہے، ٹھیک تو آپ یہاں پہ ٹریپ نہ ہوتے، اگر آپ کو سٹرکچر نہیں آتا تو یہاں پہ آپ نے ٹریپ ہونا پایا۔ [08:52] پیسنٹلی بیٹی فریڈ کتنا ڈم ہوئے ہیں وہاں پہ جو لوگ لوس میں ہیں یا جن لوگوں نے اپنے اکاؤنس واش کروائے ہیں جن لوگوں نے اپنے لکویڈیٹ کروائے ہیں اپنے اکاؤنس ان کے لوس کی بھی سے جو ریزنسی سمپل انہیں مارکٹ سٹرکچر نہیں آتا تھا مارکٹ سٹرکچر آتا تو وہ فیچر میں جاکر لون کی پوزیشنز نہ اوپن کرتے بلکہ وہ سیل کی پوزیشنز اوپن کرتے [09:09] سکوال ٹریڈرز کی تو ویسے بھی گوڑے لگے ہیں ان کی تو بات ہی نہ کریں میں سیچر ٹریڈنگ لیکویڈیشنز کے اکارڈنگ بات کر رہا ہوں کیونکہ بہت سے لوگوں نے اس جوہنہ ڈک میں بہت سے لوگوں نے لوس کیا اگر انہیں مارکٹ کا سٹرکچر پتا ہوتا تو وہ سپیلنگ کرتے بجائے بھائی جے [09:23] اور جنہیں مارکٹ کا سٹرکچر پتا تھا انہوں نے سیل کیا اور اچھے جوہنہ ماشاءاللہ سے دوز افتحات ہیں ٹھیک تو سب سے پہلے آپ کو یہاں پہ مارکٹ کا سٹرچر آنا چاہیے اب ہم بات کرتے ہیں وائک آف رینڈ لائنز کے [09:35] اب لیٹس پروز مارکٹ آپ کی بولیش ہے تو بولیش مارکٹ میں آپ نے کیا کرنا ہوتا ہے دو لوز جو ہوں گے مارکٹ میں ان کو آپ اس میں ملا سب سے بیسٹ ٹول اس کے لیے میں یہ ریکومنٹ کروں گا کہ پیرلل چینل جو ہے آپ یہ یوز کریں [09:47] سمپل آپ نے اس لو کو اس لو کے ساتھ ملانا ہے باقی لو کو نہیں پھانے رکھنا اس دونوں لوگ کو ملا کے آپ نے یہیں سے ان دونوں لوگ کے بیچ میں جو آپ کا ہائی پوائنٹ ہوگا یہ پہلا لوگ یہ دوسرا لوگ [09:59] اس کے درمیان میں جو ہائی پوائنٹ ہوگا اس پہ لاکھ سوڑیں یہ آپ کے وائک آف ٹرین لائنز بن گئے یہ چینل آپ کے پاس بن گئے ٹھیک ہے مارکٹ ہمیشہ آپ کے چینل میں موو کرے گی یہ بات میری یاد رکھنا [10:11] مارکٹ بیریش ہوئی یا بولیش ہوئی وہ آپ کے چینل میں موو کرتی ہے اچھا یہ پیرلل چینل تھا اگر آپ ٹرینڈ لائن یوز کرتے ہیں اس طرح سے تو سمپل اس لوگ کو میں اس لوگ کے ساتھ ملا دوں گا یہ میں نے ملا دیئے [10:23] اس کے بعد میں نے کیا کرنا ہے اب اس کے درمیان میں جو ہائیس پوائنٹ ہے کون سا پوائنٹ تھا ادھر کاپی کر کے انگل چینج نہیں کرنا ہے اس کا یہاں پہ یہ سائی کے اوپر میں نے لگا دیا یہ میرے پاس چینل بن گیا اب ڈاؤن ٹرینڈ میں کیا سیم ہے ڈاؤن ٹرینڈ میں آپ نے اس کی گھلتا کر دینا ہے یہاں پہ [10:36] ڈاؤن ٹرینڈ میں مارکٹ آپ کی گاہ کر دیا لو کو بریک کرتے ہوئے جاتی ہے اگین سے بتا رہا ہوں اگر آپ نے مارکٹ کا سٹرکچر نہیں کیا اور مارکٹ کا سٹرکچر نہیں پتا کہ مارکٹ کون سا سٹرکچر اس ٹائم سے بیلڈ کر رہی ہے [10:50] آپ نے لوگ کرنا ہے ٹھیک ہے اس پر پہ میں نے ایسنسی ایک آرڈنگ لی آرڈیوز بنائی ہے اس کے علاوہ پرائز ایکشن کا تو میں نے ابھی یہاں پہ بتا دیا کہ آپ نے کیا دیکھنا ہے جب مارکٹ بیریش ہوگی تو آپ نے ہائی کو ملانا ہے یہ پہلا ہائی یہ میرا دوسرا ہائی [11:02] ان دونوں کو ملا کے یہاں پہ کمبائن کر لیا ہے اس کے بعد ان دونوں کے بیٹھ میں جو لویس پوائنٹ ہوگا سمپل آپ اس کے نیچے یہ لائن لگا لیں گے یہ آپ کا بیریش چینل بن گیا ہے اب ہم تھوڑا سا اس کو لائک کارٹ میں جوانے ڈسکس کرتے ہیں [11:15] کہ کس طرح سے آپ کو دیکھنے کو ملے گی گولڈ کا چارٹ میں نے اوپن کیا ہوا ہے اچھا یہاں پہ اس ٹائم پہ ہم کھوڑا سا ادھر پیچھے بھی آ جاتے ہیں [11:27] یہاں پہ دیکھیں مارکٹ کے حد بیریش جہاں پہ آپ کو لو بریک ہوتے ہوئے نظر آ رہے ہیں تو جب بھی لو بریک ہوں گے ہم نے کیا کرنا ہے سیمپل آپ نے [11:39] یہاں پہ اس دونوں ہائی کو آپس میں ملا کے ان کے درمیان جو lowest point ہوگا اس کے اوپر لگے کر دیں اس طرح یہاں پہ میں نے کون کون سے points میں combine کی ہیں [11:52] وہ میں آپ کو دکھاتا ہوں یہاں پہ اچھا میں نے جو points combine کی ہیں یہاں پہ یہ میرا first high تھا یہ میرا second high تھا ان دونوں کو ملایا ایک دوسرے کے ساتھ اس کے بعد ان دونوں کے بیچ میں میرے پاس [12:05] point points یہ فرس لو [12:18] یہ فرس آئی یہ سیکنڈ آئی ٹھیک ہے اب ان کے درمیان میں یہ میرے پاس پوائنٹ آ رہا ہے یہ دیکھیں یہاں پہ میں نے کون سے پوائنٹ کو کمبائن کیا ہے [12:31] یہاں پہ میں آپ کو دکھا دیتا ہوں وہ پوائنٹ اس ون فرسٹ ہائی سیکنڈ ہائی اور یہ والا ٹھیک ہے ان دونوں ہائی کی بیچ میں جو میرے پاس ایک لو ایس پوائنٹ ہے اس کو میں نے کمبائن کر دی [12:43] یہاں پہ دیکھ لیتے ہیں یہ میرا فرسٹ لو یہاں سے یہ والا میرا کیا ہو گیا سیکنڈ لو اور یہ میرے پاس آ گیا ہائی پوائنٹ [12:55] اور یہ دیکھیں آپ کی چینل کس طرح سے مارکٹ فالو کر رہی ہوں پرسٹ سیکنڈ اور تھرڈ پوائنٹ [13:07] ٹھیک ہے یہ چینلز ہیں اس کے بعد وہ بھائی کلے جا رہے ہیں اچھا یہاں پہ ہمارے پاس مارکٹ اسٹرائنس ہے [13:19] کیا ہے ون آور کے اکارڈنگ مارکٹ اسٹرائنس ہے بولیش ہے کلوز ہے دیسر مارکٹ لیکن اور بولیش ہے یہ اب ایک اور چیز میں بتا دوں مارکٹ کہاں پہ گیٹ سکتی ہے یہ جو گولڈی مارکٹ ہے [13:36] ہمارے پاس ایک بہت ہی اچھا پوائنٹ ہے جتنے بھی فوریس ٹریڈرز ہیں یہ ایک لیول ہے اس ایریا کے اندر آپ اس کو ریفائن کر لینا اس لیول سے ہمیں جو اینا ریجیکشن مل سکتی ہے یہ جو لیول میں نے مارکی ہے جو زون مارکی ہے [13:50] اس کے اندر ہمارے پاس لیول پڑے ہوئے وہ آپ ریفائن کر سکتے ہو اوڈر بلوگ فیئر ویلیو جیسے ٹھیک ہے تو آپ ان کو ریفائن کر سکتے ہو یہاں پہ میں نے جس آپ کو ایک ہنٹ دے دیا ہے ابھی مزیدی بات ہے یہ جو چینل اپ سائٹ پہ بریک ہو گیا جبکہ اسے بریک ڈاؤن سائٹ پہ [14:04] ہونا چاہیے تھا رائزنگ چینل ہمیشہ ڈاؤن سائٹ پہ فالنگ چینل ہمیشہ اپ سائٹ پہ بریک ہوتا ہے ایک اور چیز میں یہاں پہ آپ کو بتا دوں کہ آپ دیکھیں میں اس پریئیس چینل کو سائیڈ بھی کر دیتا ہوں ٹھیک ہے مارکٹ میں یہاں پہ اس چینل کو باہر کی طرف چیک کیا ہے [14:18] بریک آؤٹ کیا ہے رائٹ آپ یہاں پہ دیکھیں آپ کے مارکٹ میں لاز ٹائم اس کی آپ کہہ سکتے ہو ریزسٹنس سوری سپورٹ یہاں پہ لاز ٹائم سپورٹ [14:31] اس نے کس لیول پہ لی ہے کدھر لی ہے یہ میرے پاس ایری ہے ٹھیک ہے اور آگے آپ چیک کریں یہ لیول کیسا پرفارم کرتا ہے [14:43] ادھر بھی سپورٹ ادھر بھی سپورٹ ٹھیک ہے یہ جس ایک ہنٹ دے رہے ہوں گے آپ کو چینل کو یوز کرنی ہے اب اس چینل کی لازٹ ٹائم ریزسٹنس آپ کہہ سکتے ہو [14:55] آپ لازٹ ٹائم اس کی ریزسٹنس کہاں پہ جئے کہاں سے یہ چینل سٹارٹ ہوا ہے ایکزیکٹ مارکٹ نے اس کا ہائی بریک کر کے [15:08] ٹیک آؤٹ دے کے مارکٹ اندر آئی تھی اور یہاں سے کنفرم سیل کی ٹریڈ آپ کے بند رہی تھی ان سے بند کر کے آپ کی ٹریڈ تھی یہاں پر ٹھیک ہے اس کے بعد ابھی یہ والا جو لیول نکالا ہے میں نے اس چینل کے گوڑنگ نکالا ہے [15:22] ٹھیک ہے یہ ہے ہماری ٹرینڈ لائن کا پراپر یوز آپ نے ٹرینڈ لائن جس کا چینل کی جو ہے نا فارم میں یوز کرنی ہے باقی خضول میں آپ جو ہے نا باقی ٹرینڈ لائن کے بیس پہ جب بھی آپ ریٹیٹ کیو گی دیکھا ہوگا میکسیمم ٹائم آپ لاؤس میں دیں گے [15:36] بٹ اگر آپ یہ یوز کرسے تو آپ کی ٹریڈ میں کافی امپروومنٹ آ جائے گی ابھی اس کے ساتھ میں نے آپ کو سٹرکچر بھی بتایا ہے اپ ٹرینڈ میں ہو تو کیا ہوگا ڈاؤن ٹرینڈ میں ہو تو کیا ہوگا سوال ایشن کے مطابق میں نے آپ کو پائنٹس بتا دیا ہے سوال سمجھنے کے لئے سوال سمجھنے کے لئے سوال سمجھنے کے لئے [15:50] سوال آپ کا بہت ہی اہم ہے اور آپ کو سوال سوال اور سوال سوال جو لگانے کا صحیح میسج ہے سوال سوال اور سوال کی اہمیت کا پتہ چل گیا ہوگا ٹھیک ہے باقی انشاء اللہ نیچر ویڈیو میں ہم جو ہے نا [16:03] دی ایسے کے کچھ سوال میں آپ کے ساتھ سوال کروں گا اور ان کی ایکیوریسی لیولز میں گانسڈ تو انہوں نے ریسنلی ویڈیو میں میں نے آپ کے ساتھ شیئر کیے تھے ملتے ہیں نیکس ویڈیو میں شیئر کریں