[00:00] السلام علیکم ایرانی فرنس آپ چھیک ہوں گے تو سمجھ تو آپ نے دیکھی لیا ہوگا آج میں آپ کو لوسز کرنے کے ٹپس دوں گا ٹھیک ہے اگر ان ٹپس کا آپ نے صحیح استعمال کیا تو پھر لوسز آپ نے نہیں کرنے دیکھیں اس فائننشل مارکٹ میں صرف دو ہی چیز ہیں [00:14] ٹھیک ہے ایک ہے لوس دوسرا ہے پروفٹ کسی ایک چیز پر آپ نے کرنا ہے کنٹرول میں اکثر اپنے سپوڈنٹس کو یہی کہتا ہوں کسی ایک چیز کو آپ کو کنٹرول کرنا! خیرے لاؤسس پہ نگار کنٹرول لیا تو آپ نے کرنے پروفیٹ [00:29] ایک چیز پہ کنطرول اگر آپ کر گئے تو آپ کو پتہ چل گیا ہاں میں نے اس چیز کو لائک ہی اس کام کو نہیں کرنا اس چیز فرمیں کنٹرول کرنا ویسے ان لئوز پر کرنے پر سٹرک رہنا ہے [00:41] پھر آپ نے وہاں پہ لاؤسس کے بجائے کافٹ گنری کرنے خیرے ہعہ میں آپ کو یہ بتاں گا میں نے جتنے بھی بڑے losses کی ہیں within 24 hours [00:53] جتنے بھی بڑے losses کی ہیں within 24 hours ان میں میری mistakes کیا تھیں وہ میں آج آپ کو بتاؤں گا تو اس میں basically کچھ psychologically آپ کے tips آ جاتی ہیں کہ mindset بھی آپ کا prepare ہونا چاہیے ہر چیز کے لئے [01:07] اب ہم کیا کرتے ہیں financial market میں ہمارا mindset صرف ایک چیز کا ہوتا ہے profit کا profit accept کرنا ہے loss کو accept کبھی نہیں کرنا ہے ہمارا mindset یہ بنائے نا ہم trade execute کرتے ہیں main first point میں آپ کو بتاتا ہوں [01:23] آپ نے اگر ایک trade execute کیا ہے let's suppose آپ نے buy کی position لگائی ہے buy کیا ہے کسی point پہ ایک newbie trader یا beginner کا جو focus ہوتا ہے وہ کیا ہوتا ہے وہ یہ green zone پہ زیادہ focus کرتے ہیں وہ red zone کو نہیں دیکھتے ٹھیک ہے [01:37] ان کا یہ zone calculated ہوتا ہے this one یہ ان کا calculated ہوتا ہے یہ ان کا calculated کیوں نہیں ہوتا سب سے پہلی مسٹیک اور میجر مسٹیک یہ ہے کہ آپ کو اپنے ٹارگٹ اپنے پروفیٹس ہیوی اسمانوں تک ہم ٹارگٹ لگاتے ہیں [01:53] اکثر لگاتے ہیں میں بھی لگاتا تھا تو آپ کو پتا ہے بھگ میں نے اس ریٹ سے اتنا نکالنا ہے اب کتنا آپ نے لوس کرنا یہ آپ نے ڈیسائیڈ نہیں کیا ہوتا نین پوائنٹ یہ ہے کہ آپ کو دونوں چیزیں کیلکولیٹ کر کے چلنا پڑتا ہے [02:08] ایک چیز پہ آپ نے صرف فوکس نہیں کرنا اگر آپ اس گرین پٹی پہ ہی فوکس کریں گے تو جب مارکٹ اس ریڈ زون میں انٹر ہو گئی تو پھر آپ وہاں پہ بہت ڈکٹرڈ ہوں گے ٹھیک ہے [02:20] تو آپ جب بھی ٹریڈ ایگزیکیوٹ کریں اور ٹریڈ لائٹ پلان کریں تو اس کے پہلے آپ پہلے پتہ ہو میں اس پوائنٹ پہ انٹر ہو رہا ہوں اس پوائنٹ پہ میں نے ایگزیکیوٹ ہوں ادھر میرا سٹاپ لوس ہے ادھر میرا ٹارگیٹ ہے لیکن اس کے ساتھ آپ کو بات کرنی چاہئے [02:34] دوسرا ایک بہت اہم چیز ہے جو آپ اکثر کرتے ہیں جو بھی دیکھ رہے ہیں مجھے تقریباً 95% لگتا ہے آپ ابھی یہ کر رہے ہوئے ہیں وہ یہ ہے کہ اگر ایک سٹریٹیجی آپ کو ایک ہفتہ دو ہفتہ پروفٹ بنا کے دیتی ہے [02:50] تو آپ کچھ وقت بعد یعنی ایک دو ہفتہ کے بعد آپ کسی دوسرا سٹریٹیجی کی طرف باگ جاتے ہیں ایک اور سٹریٹیجی آپ کو چاہیے یار جو اس لئے اچھا پروفٹ بنا کے دے یہ سب سے بڑی غلطی ہے آپ کی [03:02] ٹھیک ہے ایک سٹریٹیجی پکڑو میں یہ نہیں کہتا کہ صرف ایک سٹریٹیجی کو صدا بہار آپ نے یوز کرنا نو آپ کے پاس منیمم دو تین سٹریٹیجیز ہوں لیکن تینوں کے بریف ہونی چاہیے ٹھیک ہے میں ابھی جو بات کرنا چاہتا ہوں وہ یہ ہے [03:16] کہ آپ لوگوں کو اگر ایک سٹریٹیجی ایک ہفتے یا دو ہفتے تک پروفٹ بنا کے دیتی ہے تو آپ اس کو تھرڈ ویگ یا تیسرا جو ہفتہ ہوتا ہے آپ کا وہ سٹریٹیجی آپ کو نظر نہیں آتی وہ آپ اپلائی نہیں کرتے [03:28] ٹھیک ہے مطلب سٹارٹ میں آپ کو پروفٹ دے رہی ہے بعد میں آپ کسی اور سٹریٹیجی کی طرف کیوں باہر ہیں ایک سٹریٹیجی پر آپ گریپ کریں ایک سٹریٹیجی کو اپنے سیٹ اپس میں یوز کریں جو بھی کنسپ یوز کرتے ہو پرائز ایکشن یوز کرتے ہو ایسن سی آئی سیٹی جو بھی ہے [03:42] میں یہ نہیں کہتا کہ ایسن سی اچھا ہے آئی سیٹی برا ہے [03:56] جتنی سٹریڈیجز آپ کی بنی ہیں وہ پرائز ایکشن سے نکلی ہیں ٹھیک ہے تو پرائز ایکشن بہت امپورٹنڈ ہے پرائز ایکشن کیا ہوتا ہے پرائز ایکشن مجھے بتانے کی یہاں پر ضرورت نہیں ہے بس میرا ٹاپک ابھی پرائز ڈیکشن پہ نہیں ہے ٹھیک ہے بہت سے میں نے ٹیکنیکل انیلیسز کے ویڈیوز اپلوڈ کر رکھی ہیں [04:10] تو ابھی ہم ان چیزوں کو ڈسکس نہیں کرتے تو جو سٹریٹیجی آپ کو پروفٹ بنا کے دے رہی ہے آپ نے اس پہ مزید گریپ کرنی ہے اس پہ آپ دیکھیں یار میرے اگر لیٹسپوس وہاں پہ ایک سٹوپلوس بھی ہٹ ہو جاتا ہے [04:23] تو وہاں پہ جس کو آپ نے سرچ کرنی ہے یار میرا سٹوپلوس کیوں ہٹ ہوئی ہے پہلی چیز اگر ایک سٹریٹیجی آپ کو پروفیٹس نہ آکے دے رہی ہے تو اس کو چھوڑیں نہ کسی دوسری تیسری سٹریٹیجی کی طرف نہ بھاگیں اوڈر وائز آپ نے لاؤس کرنا ہے [04:36] ہر کسی کے اپنی سٹریٹیجیز ہیں میں بھی کوئی پرائز ایکشن کی سٹریٹیجیز یوز کر رہا ہوں اور اسن سی کے الگ سٹریٹیجیز ہیں، آئی سی ٹی کے الگ ہیں، وی ایس اے کے الگ ہیں تو اگر آپ مجھ سے پوچھتے ہو کہ یا ان چاروں کنسپس ان چاروں میں سے کون سا بہتر ہے [04:51] تو میں یہی کہوں گا کہ یا ٹریڈ ایگزیکیشن یا ٹریڈ کنفرمیشن کے لیے دی ایس اے سے بہتر ہے دی ایس اے سے بہتر کنفرمیشن آپ کو کوئی چیز نہیں دے گی ٹھیک ہے کوئی سٹیٹیج نہیں دے گی [05:04] ڈی اے اچھے کے سٹیٹیجز بہت سے ہیں سیٹ اپس بہت سے ہیں کسی ایک پہ آپ فوکس کریں بہت سے کسی ایک کو آپ ایڈاپ کر لیں ایک اور میزر پوائنٹ یہ ہے کہ راؤنڈ فیگر آپ کو چاہیے ہوتا ہے بھائی پروفیٹ میں راؤنڈ فیگر ہم نے کرنا یہاں سے [05:17] اب راؤنڈ فیگر یہ ہوتا ہے یہاں تو کچھ لوگ سمجھ گئے ہوں گے جو میں چاہتا ہوں وہ یہ کہ تریڈا آپ نے لی وہاں پہ آپ کو 45 ڈالر کا پروفیٹ ہو رہا ہے رونڈ فیجر کا مطلب یہ ہے کہ آپ نے اگر ایک تریڈ ایگزیکیوٹ کی ہے [05:30] اور اس میں آپ کو لائک پروفیٹ آپ کا رننگ ہے 45 ڈالر ٹھیک ہے میں اکثر کہتا ہوں 10, 15, 20 ڈالر کا پروفیٹ ہو بک کر لیا کرو سارا بک نہیں کرتے کچھ اماؤنڈ بک کر لو [05:42] اس میں سے آپ اپنی سیئر کو ساتھ مینج نہیں کرتے ٹھیک ہے 15 جتنا بھی پروفیٹ ہو کچھ بکنگ کر کے باقی ٹریل کریں آپ نے یہ نہیں کرنا کہ یار سوٹی فائز کا پروفیٹ چل جائے اب بھی بس پانچ اور اس میں [05:55] ایڈ ہو جائیں سیسی ڈالر ہو جائے راؤنڈ فیگر ہو جائے جن میں نے یہاں سے ایکزیٹ ہونا ہے آپ نے یہاں سے لوگ میں ایکزیٹ ہونا ہے پروفیٹ میں ایکزیٹ نہیں ہوں گے وہ الگ بات ہے کسی ایک آپ کا لگ چل جائے تو راؤنڈ فیگر [06:08] آپ کو پیچھے نہیں باگنا آپ نے مارکٹ جو آپ کو پروفٹ دے رہی ہے بیس آپ کو تین ڈالر کا ہے بک کریں اکثر اکثر ایک بگنر جو ہوتا ہے نا وہ فومو کا شکار بھی ہوتا ہے فومو کیا تھا [06:20] clear of missing out فومو مطلب یہ کہ آپ نے ایک لیول لگایا اور مارکٹ اس سے پہلی پمپ ہو گئی ہے ٹھیک ہے آپ وہاں پہ ویٹ کر رہے ہو مارکٹ پہلی پمپ ہو گئی ہے تو آپ نے وہاں پہ اس ڈر سے انٹری لی کہ یار یہ موو میڈس ہی مصنع ہوتا ہے [06:35] جب بھی فومو بیس آپ ٹریڈنگ کریں گے فومو کی وجہ سے کسی ٹریڈ میں انٹر ہوں گے وہاں پہ آپ کا 95% لاؤس ہوگا 95% 5% لاؤس کر جاتا ہے [06:48] ٹھیک ہے تو دیکھیں اپورچنیٹی اس کے میں بات کرو نا ٹریڈنگ مارکٹ لائک ٹریڈنگ میں آپ کو ہر دو منٹ بعد پانچ منٹ بعد ایک نئو اپورچنیٹی ملتی ہے اگر ایک سیٹ اپ آپ سے مس بھی ہو گیا [07:01] سیل بھی ہو گیا وہاں پہ یہ نہیں کہنا یا پتہ نہیں کیا ہو گیا یہ مو میرے سے مس ہو گیا اگر مس نہ ہو دا تو میں تو بھائی سا میری انر بن جاتا ہے تو ایسے نہیں کرنا ایک مو مس ہو گیا ویٹ کرو وہ میں اکثر کہتا ہوں کہ ٹریڈنگ جو ہے نامی [07:14] پیشنس کا ہے جس کنڈی میں پیشنس نہیں ہے ایموشنلی بہت ویک ہے ٹھیک ہے تو اس طرح کا جو آہ پرسن ہے میں سمجھتا ہوں یار وہ ابھی ٹریڈنگ چھوڑ دے اگر ایسے ویڈیو دیکھ رہا ہے تو جس سے نا ویٹ ہوتا [07:26] اور تھوڑا سا loss ہے بھائی سا وہ frustrated ہو جاتا ہے تو trading ایسے لوگوں کے لئے نہیں ہے جتنے بڑے losses میں نے کیا ہوں گے مجھے نہیں لگتا کہ کسی اور نے بھی کیا ہوں گے losses part trading losses is a part of business losses profit [07:51] میں نے پہلے نمبر پر یہ کہا کہ ایک چیز کے دو طرف کنٹرول کرنا ہے۔ شروعات کو کنٹرول کرنے کے بعد مصنفت آپ خود بنا جائیں گے۔ مصنفت خود بنا جائے گا۔ اس کے بعد ہوموں کے بعد ایک اور چیز آتی ہے گریٹ [08:06] اور جو میں نے راؤنڈ فیگر میں جو بات بتائی ہے راؤنڈ فیگر کی تیشہ مطبق وہ بسیکلی گریٹ میں یہ آتا ہے ٹھیک ہے لالچ ہوتا ہے انسان تو یار ابھی پنکالیس کا پرافیٹ ہو رہا ہے لیکن کوئی سو پورٹی فائل ڈالرز آپ کو پرافیٹ ہو رہا ہے [08:18] چھوٹا سا ڈیگٹر میں ابھی سامنے رکھ رہا ہوں تو آپ نے بس راؤنڈ فیگر لائک پچاس ہو جائے تو میں نے نکلنا اور جب پچاس ہو بھی جائے نا آپ پھر بھی نہیں نکلتے کیا چیو نہیں یار اب پچاس تک آگئے ہیں ساٹھ پہ نکلیں گے [08:30] ایسے کرتے کرتے مارکٹ آپ کو سو ڈالر کا پاپٹ بھی دے دیتی ہے بس ڈیٹ ہوتے ہیں بھائی صاحب ہمیں تو بڑے چینگ ہیں راؤنٹ فیبر چینگ ہیں بڑے اموز چینگ ہیں لگائے ہوتے ہیں دس ڈالر لگائے ہوتے ہیں دیس [08:42] اور اس پہ بھی مارکٹ آپ کو ڈبل بنا کے دے رہی ہے پھر بھی آپ نہیں نکل رہے تو یہ آپ کی بدقسمتی ہے تو ہومو اور گریڈ اگر ان دو چیزوں سے بچ جائیں آپ کھیڑی میں آپ کو کافی امپروفمنٹ دیکھنے کو ملے گی [08:56] اچھا اس کے بعد ایک اور چیز بہت مشہور ہے کہ آپ کو ٹریڈ کرتے ہوئے لوس کو ریکورر کرنے گی مطلب ایک ٹریڈ آپ نے لیا اور اس میں آپ کو لوس ہو گیا آپ وہاں پہ [09:08] بیٹھ جاتے ہو یار اس loss کو recover کرنا ہے میں نے loss recover کرنے کے چکر میں آپ next trade میں بھی loss کر جاتے ہو پھر کیا ہوتا ہے آپ کہتے ہو یار بس جو میں نے loss کیا ہے یہ مجھے مل جائے [09:21] میں کہا آج profit مجھے نہیں چاہیے but at the end آپ کا account وہاں پہ zero ہو جاتا ہے major mistake میں آپ اُردار ہوں loss کبھی recover revenge trading آپ نے کبھی نہیں کرنا market کے ساتھ پنگے نہیں لینے [09:33] market کے ساتھ جس بندے نے پنگے لیا ہے انہیں پتہ ہے ہاں یار یہ مارکٹ ہے آپ کی سائیٹولوجی کے ساتھ ایسے کھیلی گی ایسے کھیلی گی آپ بھائی صاحب منٹلی بہت بسکار دوں گے یہ میں اڈوانس میں بتا رہا ہوں [09:45] یہ ڈرا نہیں رہا ہوں میں ایسی باتیں کر کے بھائی یہ کچھ مستیکس ہیں جو میں نے اکثر کی ہیں جو اکثر آپ لوگ بھی کرتے ہو ٹریڈنگ میں کوئی بھی اگر آتا ہے نا نیو تو وہ ان چیزوں سے گزرتا ہے پہلے مارکٹ میں ان چیزوں کو وہ پہلے فیس کرتا ہے [10:00] اس کے بعد جا کے بھائی جب انہیں اکل آتی ہے تو پھر جا کے سمجھتے ہیں ہاں یار یہ ہوتی ہے ٹریڈی ٹریڈنگ آسان نہیں ہے ٹھیک ہے میں ادوانس میں بتا ہوں سر سبز باغ میں کسی کو نہیں دکھاؤں گا یاد بڑا یہ ہے وہ ہے نو ہے پوٹنشل بہت ہے [10:13] ایک ایک ٹریڈ میں آپ لوگوں کے میں سمجھتا ہوں کہ گھر جا بھی سکتے ہیں گھر بن بھی سکتے ہیں ٹھیک ہے ایک کینڈل کی مہار ہے تو پریز کرنا ہے آپ نے جو چیزیں میں آپ کو بتا رہا ہوں [10:25] اس کے بعد ایک ہوتی ہے جی ہمارے پاس اوور ٹریڈنگ اپسٹر ڈس اوور ٹریڈنگ آپ نے نہیں کرنی اوور ٹریڈنگ میں یہ سین ہوتا ہے آج لیٹس کورز میں نے ایک ٹریڈ لی اور اس میں مجھے ہو گیا ٹینٹی ٹوائنٹی ٹرکی ڈالر کا پروپٹ ہو گیا [10:40] میرا سیطانی منسائٹ ہوتا ہے، ہر بندے کا ہوتا ہے میرا نہیں ہے جو کہتا ہے آج تو مارکٹ کیوں ہے بس میری سندری ہے وہ اس خوش فہمی کے چکر میں وہ جو بیس چیز اس میں کیے ہوتے ہیں پروفٹ [10:53] ایک اور ٹریڈ، مطلب ایک بندے نے پلان منایا میں ایک دن میں دو سے تین ٹریڈ ملنے گا اچھا وہ دو تین ٹریڈ اس کی پروفٹ میں کلوز بھی ہو جاتی ہیں پھر کیا کرتا ہے وہ؟ وہ آپریٹر بن جاتا ہے وہ اپنے ہی دل میں اپنے ہی مانڈ میں سمجھتا ہے یار میں تو آپریٹر بن گیا ہوں [11:07] آج میں نے ٹریڈنگ کرنی ہے مارکٹ میرے سیور میں ایک ہی دن میں میں نے لیمبورگینی لینی ہے ایک ہی دن میں میں نے فارسیونر فور بائی فور لینی ہے تو اس تکر میں وہ بیچارہ جو اس نے تین ٹریڈز میں پرافیٹ کیا ہوتا ہے نا وہ بھی چھوہ و انتر ہو جاتا ہے [11:22] تو آپ نے لائک اوور ٹریڈنگ سے پرحیز کرنا ہے [11:38] یار اتنی زیادہ نہیں ہے ان پہ جس آپ نے کیا کرنا ہے کنٹرول کرنا ہے ٹھیک ہے ایڈ دی اینڈ آپ کو ایک اور چیز میں بتا دوں ٹریڈ کا آپ نے پلان بنانا ہے ڈیلی آپ کا پلان ہونا چاہیے میں آپ کو ٹک دیتا ہوں کوئی بگنر ہے نیو پیز ہے بے شک ایکسپورٹ بندہ بھی ہے [11:55] نہ یہاں پہ کوئی دیکھ رہا ہے تو اس چیز کو فالو کرے لائک آپ کا ڈیلی ایک پلان ہونا چاہیے یار میں ایک دن میں سین ٹریڈز لینی ہے چار لینی ہے پانچ لینی ہے ایسے تری اگر آپ اپنی پلان میں رکھتے ہو تو سوٹیبل ہے [12:10] ایزلی آپ کو انکا ڈیل سین ٹریڈز آپ کو مل لی جاتی ہیں ٹھیک ہے تو تو 3 trades are enough اس سے زیادہ نہ کریں plan میں لکھیں یار میں نے آج صرف 3 trades کرنی ہے ٹھیک ہے ان 3 میں مجھے یار [12:23] stop loss without stop loss trade نہیں کرنی stop loss hit ہوتا ہے no problem next day target hit ہوتے ہیں over trading نہیں کرنی ٹھیک ہے 3 trades کا plan اس کے ساتھ targets بھی رکھنے ہیں آپ نے [12:35] کہ آج کے دن مطلب blood force آج آپ نے 3 trades اس کے ساتھ آپ کو اپنے target اپنا risk بھی پسا ہو کہ یار میں نے آج کی دن میں اتنے ڈالرز نکالنے لیا [12:47] لیکن اگر آپ چھوٹا اکاؤنٹ ہے آپ کے پاس دس ڈالر کا ٹارگٹ رکھا ہے بیس کا رکھا ہے تیس کا رکھا ہے تیس کا رکھا ہے ٹارگٹ کے ساتھ کرنے آپ ٹارگٹ وہاں پہ آپ کے ہونے سے ہیں اپنے فورٹ فولیو کے اکوارڈی [12:59] اگر آپ نے ایک جگہ پہ ایک دن میں آپ نے ٹارگٹ رکھا ہے ٹوئنٹی ڈالر کا اسی جگہ پہ آپ نے اپنا رسک بھی اپنا لوس بھی ڈیسائیڈ کرنا ہے کہ میں اگر ٹوئنٹی ڈالر کا پروپیٹ ایکسپٹ کر رہا ہوں [13:12] میں پائس تو ٹین ڈالر اچھ رکھنا ہے یہ نہیں کرنا ہے کہ پانچ یا دس مجھے لاؤ میں ویسے ہی کر رہا ہوں چلیں اگر ٹوئنٹی کا پروپیٹ آپ ایکسپٹ کر رہے ہوئے دن میں تو ٹین ڈالر کا لوس بھی ایکسپٹ کرو ٹھیک ہے [13:25] سینٹرز ٹوئنٹی ڈالر ٹارگٹ اگر ٹوئنٹی ڈالر پروفٹ ہو گیا تو بس بھائی میں نے لیپ ٹاپ تھا سب کلوچ کر لینا ہے ٹین ڈالر لاؤس ہو گیا تو سب بھی میں نے یہی سیم حرکت کرنی ہے ٹھیک ہے کوئی دوسرا تیسرا کام نہیں کرنا اور [13:40] یہ تین چیزیں پلان میں زیادہ نہیں بتا رہا میں بس یہ تین چیزیں ایڈ کر لیں ایڈ دی اینڈ آف منت جب آپ اس پلان کو کونسسٹنسی کے ساتھ اگر آپ اپنے لیفٹ فالو کریں گے تو آپ کے پاس ایک بڑی امال میں رونٹیفر آئے گا [13:56] چھوٹی امال یہ نہیں آئے گا یا مہینے کے آئند میں آپ 200 ڈالر نکال رہے ہو 300 ڈالر نکال رہے ہو ایک دن وہ کہتے ہیں کترہ کترہ کریا بنتا ہے آپ بھائی ساڈ ڈرم کر رہے ہوتے ہو ایک ہی سیڈ نہیں ایک نہیں کرنا [14:08] ایک کرو کہ مجھے پتہ ہے آپ نے وہاں پر لاؤسی کرنا آپ کو ہی پتہ ہے تو پھر جوان کہتے ہیں کہ آپ لوگوں نے مارگر کے ساتھ پنگے لینے ہے جو بندہ کہ لینا چاہتا ہے لے مجھے یہاں پہ میرا کام ہے آپ کو بیٹھ کرتا [14:20] میں نہیں کہتا بھائی صاحب آپ نے پنگے نہیں لینے آپ لینا چاہتے ہو لے لو ایکسپیرینس بیلڈ ہوگا اور کیا ہوگا لوس ہوگا ایکسپیرینس ہوگا ٹھیک ہے تو یہی ایکسپیرینس ہمیں چاہیے ٹھیک ہے لیکن ایک بندہ کے سامنے اپنا ایکسپیرینس بتا رہا ہے [14:33] اس کو follow کرو simple ٹھیک ہے اگر کافی time ہو گیا مجھے بھی یہ نہیں ہو کہ میں ایک مہینہ دو مہینے کے بعد میں نے یہاں پہ channel open کر کے میں بیٹھ گیا ہوں کافی time میں نے لگایا بڑے losses کی ہیں میں نے تو [14:45] وہ کہتے ہیں نا کہ trading اس بندے سے سیکھو جس نے losses کی ہیں اور اس بندے سے ہی سیکھو جس نے profits with not اب یہ نہیں کہہ رہا کہ losses کر کے profits with losses مو اگر ایک [14:57] بندہ ہے جس نے پہلے حیوی والی losses کی ہیں اس کے بعد وہ profitable بننا ہے بڑے بڑے اس میں پروفیٹز بنائیں مطلب جو ہے نا نکالیں ٹھیک ہے پروفیٹز بنائیں ایسا وہ بندہ آپ کو لوسٹ سے بچنے کی ٹیکنیک بھی بتائے گا [15:10] اور پروفیٹ بنانے کی ٹیکنیک بھی بتائے گا ٹھیک ہے باقی اوپسو آپ کو اس ویڈیو میں کافی کچھ چیزیں لائکسٹ سکھنے کو ملی ہوں گی منٹلی طور پر سائیٹولاجکلی آپ کو ملتے ہیں نیکس ویڈیو میں [15:22] انشاءاللہ لائک کریں